skarlberg Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 okay nice too know ;) jeg fikk rieger til å lage de. Kjenner en som har de som sponsor på sin Audi TT. så jeg tegnet de, å fikk han til å sende desginen til Rieger, så vips var de matter til bilen min :) Fått beskjed om at Bakrutesenkeren, frontleppa og instrument skivene er på vei :D da er det bare ringene igjen. Skal begynne å se på nye felger nå også, Sikler fortsatt etter Dotz Mugello asså :D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 hmm? tok du av glasset? det går jo fint uten å ta d av :P Humm, hvordan da? Jeg så at skrujern + glippe i glasset = success. Så da ble det slik.. :p Men hvordan gjorde du det da? Og, bestilt fra Rieger sier du. Høres dyrt ut! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Humm, hvordan da? Jeg så at skrujern + glippe i glasset = success. Så da ble det slik.. :pMen hvordan gjorde du det da? presset alt inn og presset de på plass med et umbracojern med tape på :P gikk kjapt og greit Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Neida, det var ikke noe dyrt, litt over høvidingen. syns det er en grei pris for noe velger selv skal se ut :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 (endret) Bakfra da eller? Var veldig lett å vippe glasset av, jeg rotet det bare litt til når jeg skulle lime det på igjen. Mon tro om det går an å kjøpe nytt glass? Det er bare en liten stripe med hvitt helt nede jeg har fått, men det er er uperfekt, og jeg irriterer meg!! Og skarlberg, hvem snakker jeg med for å fikse noen matter fra dem da? Er de custom til A4 og passer festehullene og alt? Jeg har noen grelle røde gummimatter fra bilrema som fulgte med.. hater dem! Grr.. Har en kompis som har grønn a4 da, kan spørre ham om han er keen på å kjøpe noen matter. Vi er jo i Bergen alle mann. Pris? Endret Mars 26, 2009 av veegard Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 (endret) Er dyu Medlem av VACN ? det er noe han gjør for medlemmene visst han skal gjøre en større bestilling fra de.. Ja jeg har de grønne enda..1000 kr så er de hans. Du burde bildene av mattene være på plass igjen. Endret Mars 30, 2009 av skarlberg Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hvordan var det med montering av grøfelysene dine? har kjøpt samme lamper selv, og har planer om å ha de i en RSfanger. Er det plugandplay med dekseler eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Monteringen gikk veldig greit. som sagt har jeg originale rs4 gitter i fangeren, og de passe perfekt inni i de :) inni i fangrenen brukte og veldig stive patent bånd til å stive opp grøfte lysa. for det var ikke beste opplegget for montering av de på fangeren. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Skjønner, skjønner :) Satser på at det går greit :D Blir digg å få alt på plass nå.. Tror bilen min blir ganske så lik din :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Tror det vel gå greit for deg ja :) hehe ja, det gjør vel ingenting, har noen nye modds jeg skal få på bilen i tiden fremover :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Nice :) Ja, det er bare å kjøre på. Kommer til å følge med her litt. Liker denne bilen veldig godt :) Synes den beviser at styling kan gjøre seg veldig bra så lenge man gjør det riktig og cleant :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 hva er planene ? :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Feite matter! Skal gi ham en lyd. Sånne er jeg keen på også! Men ekke medlem nei :( Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 hva er planene ? :D Står på side 6 :) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Feite matter! Skal gi ham en lyd. Sånne er jeg keen på også! Men ekke medlem nei :( Oki flott. litt synd du ikke er medlem, han ganske mange baller oppi lufta på engang serru. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg