Gå til innhold

Min Octavia RS...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må si den der var nydelig...

skal jeg ha RS skal den vere gul ell rød...

få polert den å tatt permashine på den så holder fargen seg bedre...

Du har foresten handlet viskerblader. skvettlapper å frostvæske av meg. hehe..

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for komentarene! :)

Ole: Jeg har eid bilen i 2 år nå til våren og er strålende fornøyd selvom jeg har sponset reservedelsmarkedet litt vel mye nå i det siste, hehe...

Jeg har 16" på vinter og 17" på sommer.

Cossie: Jeg holder med deg der....det skal være Gul eller Rød! Se og bli sett! ;)

Skal gi meg på lakken nå når det blir vår på riktig...så da får det bli litt rubbing, rensing og polering...å det gleder jeg meg til.

Siden familien har blitt litt større nå i det siste så har jeg planer på at få tak i en stationwagon isteden men det virker som at den gamle RS ikke solgte så bra i stasjonsutgaven...finner ikke noen! Så det blir evt en liten bruktbil import fra hjemmelandet (sverige) til sommer`n...

Det er en liten verld vi lever i Cossie! ...disse skvettlappern`e var foresten en riktigt bra investering ;)

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, ja sant det er ikek så mange RS STV i detta landet, en av grundene til at jeg bygget om fronten min i påsken til RS hehe, og er strålende fornøyd med resultatet, kommer nok noen fine bilder om en ukes tid hvis det ikke er så mye snø, og jeg kan legg om til sommerdekk, du får ta en titt innom tråden min, sportslig familiebil "RS" som står med blå skrift under her..

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faan det stemmer... :) Fikk kun med et set med nøkkler av noen merklig grunn, men bilen har jeg fortsatt kvar (sjekker parkeringsplassen enda en gang) så det var ikke noe tull der...hehe.

Har montert pysventil nå og skjønner ikke at det er blitt gjort tidligere....så enkelt og så gøy! ;)

Små gleder...hehe

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider