Gå til innhold

Min Octavia RS...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

ikke selg octaviaen... finnes nesten ikke en ting jeg angrer like mye på som at jeg solgte min... å det var ikke engang RS

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke selg octaviaen... finnes nesten ikke en ting jeg angrer like mye på som at jeg solgte min... å det var ikke engang RS

Nå som fruen sitter bak sammen med "Jr" så merker man at det ikke er mye beinplass bak.

Vil egentli ikke selge bilen men må tenke litt mer praktisk nå.

Det har blitt mange turer til Stockholm i det siste og da merker man virkeli at bilen ikke er stor nok for en familie med barnevogn. Har sikklet litt på RS stv men kommer ikke bort fra at den er like trang baki som sedanen :(

Aner ikke hva det blir for noen bil etter denne, men kan ikke gå over 200k, så det blir sikkert noe kjedelig.... grombilen får vente til jeg har flyttet tilbake til sverige :D

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda Superb

vidar@ ja du har rett der,, men hadde jeg ikke solgt octaviaen hadde ikke det klossevalget skjedd

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde faktisk valgt superb av alle skodaer om jeg skulle hatt unger... fiiiin fiiin å montere barnestoler i. komfortabel trygg bil... med tdi helst 2.5 til nød 1.9 130hk med tiptronic(som er et must på sånn bil) er de SUPRE å kjøre...

men burde som du sier vert stasjonsvogn.

men andre familiebiler... som jeg den dagen politiet mener jeg kan kjøre bil igjen kommer til å vurdere sterkt er. Audi A6 etter 1999 evt Passat fra samme årstall å utover. har ikke sansen for A4 så det utgår... i A6 ville jeg gått for 2.5tdi. også her til nød 1.9 130 110 om den er skikkelig bra. og tiptronic.. da har men et fint landeveislokomotiv(vertfall i 2.5) som går billig.

quattro kan man styre unna da man så si aaaldri får brukt for dette å det bare spiser opp dieselen unødvendig fort...

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

octavia 2 har nooooe bedre bakseteplass... men ikke nok.. ville heller gått for en superb med skiboks

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å si det, men 2,5 TDi er det vistnok VOLDSOMT mye feil på, så den bør utgå når man vurderer VAG...:( Tenkte selv på at den motoren hadde vært fin å kjøre, men så fikk jeg beskjed fra en venninne som var lærling på Audi-team i Trondheim at det måtte jeg ikke finne på å kjøpe! Altfor mye feil... Er usikker på hva som er de store feilene med motorene, men mener en av tingene er at toppen og topp-pakningene MÅ være skiftet før du i det hele tatt tenker på å kjøpe den...

Kanskje litt off topic, men måtte bare slenge det inn når jeg så at den ble foreslått....

Synd du må selge den fine Octavia`n! Lykke til med valget av ny:)

-Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider