Gå til innhold

Min Octavia RS...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan bli litt lenger da vett;) kanksjejeg klarer hoppe en tur opp i salgsavd oxo da..

blir til me div utstyr? klarte du bake inn i prisen ell?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får ta deg en tur opp og se på bilen. Det er den sorte med extra allt :D

Fabrikkmontert utover standard:

Zenith 18"

Sun-set, mørke ruter

DVD-Navi Colombus m/lydanlegg

Alarm m/tauesensor

Handsfree bluetooth

Hill hold control

Maxi-Dot

Takreling i sølv

Parkeringssensor bak

Fikk og med vinterdekk, 16" u/pigg som blev bakt inn i prisen.

Takreling i sølv hadde jeg klart meg uten, men siden den alrede sitter der så skal jeg ikke mase om det :D

Nå er det kun 2 laaange dager igjen..... :)

//M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Det eneste jeg trengte si til dama var at barnevognen får plass og at den er sort :D

Jeg var klar for en bruktbil til 200k når jeg reiste fra jobb men det endret seg raskt etter at jeg satte meg inn i RS`n :)

Når jeg etterhvert klarte å ta meg ut derfra så hadde jeg knust budsjetten med det dobble ... Men tar det hele med ro ... Jeg har sikklet etter en ny RS helt siden den kom på markedet i 2006 så jeg måtte bare slå til her :D

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider