Gå til innhold

Min Octavia RS...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de originale felgene er meeer en pene nok... de er som laget til bilen...

å har du ikke råd til skikkelige felger er der jo likegreit å la vere. hvorfor kjøpe "søppel"når felgene du har er solide å ser bra ut...

kan sikkert sjekke pris på deg på noen RS4 2 felger osv... men de har ikke i nærheten av samme styrken å kvaliteten som originalfelgene...

legg heller pengene dine i gummi(også her kan jeg skaffe deg griiisegod pris.

og et senkesett

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de originale felgene er meeer en pene nok... de er som laget til bilen...

å har du ikke råd til skikkelige felger er der jo likegreit å la vere. hvorfor kjøpe "søppel"når felgene du har er solide å ser bra ut...

kan sikkert sjekke pris på deg på noen RS4 2 felger osv... men de har ikke i nærheten av samme styrken å kvaliteten som originalfelgene...

legg heller pengene dine i gummi(også her kan jeg skaffe deg griiisegod pris.

og et senkesett

Alright! Rubber låter innteressant siden sommerdekkene nesten er sliks nå! Senkesett hadde vært tøfft men bilen skal brukes til hverdags her i Oslo, og som vi alle vet så er veiene ikke akkurat i toppstand her :angry:

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det Mikael,:D jeg kjøpte min i går og får den på tirsdag, men jeg kjøpte den i Horten, da det blir litt billigere en og kjøre og hente den i Oslo, da jeg får litt % der... jeg synes du skal gå for nye felger jeg, vil du ha 18" eller skal du ha 17"

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på felgbytte nå... Er ju ikke noen stygge felger jeg har nå men begynner at bli litt lei dom ;)

plus at nye felger koster ju mye mer en hva chipping gjør...så dette må jeg tenke nøye over :D

Går ut fra at du oppdaterer oss når leppen er montert på bilen din Ole, hehe...

/M

Octavia vRS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på felgbytte nå... Er ju ikke noen stygge felger jeg har nå men begynner at bli litt lei dom ;)

plus at nye felger koster ju mye mer en hva chipping gjør...så dette må jeg tenke nøye over :D

Går ut fra at du oppdaterer oss når leppen er montert på bilen din Ole, hehe...

/M

Ole-mann har noen fine 17" til salgs da!

Ble bra med den leppa, bare senka bilen litt nå så hadde det blitt perfekt!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beholder felgene jeg har nå så kjøper jeg bare nytt gummi (må tenke litt ekonomi, dessverre)

Senking vil det ikke bli i det første selvom det hadde sett veldi tøfft ut! Sparer penger til ferien da ferieerstattingen blev brukt opp til nytt kjøkken (hehe), så jeg plukker noen kroner her og noen kroner der så får vi se hvis noen av cashen finner veien til bilen ;)

/M

Octavia vRS

Lenke til kommentar
Del på andre sider