Gå til innhold

Min Octavia RS...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

styr unna milltek!!!!!!!!!!!!!!!!!

værste riten som selges.

den eksosen til milltek knekker tvers av og lager da brann i motorrom tro meg der.

Nå må du gi deg! Hvor mange har dette skjedd med da?

Knekker da ikke av seg selv, med mindre du rygger/blir rygget på på enderøra, da kan jeg skjønne at det kan knekke av ved manifolden.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg! Hvor mange har dette skjedd med da?

Knekker da ikke av seg selv, med mindre du rygger/blir rygget på på enderøra, da kan jeg skjønne at det kan knekke av ved manifolden.

hvis du ikke tror meg kan du se den gamle downpipen min.

den er knekt.

uten rust og uten at noen eller noe har vært borti den.

det er rett og slett dårlig materiale.

hadde den ryki i sveise skjøten hadde jeg skjønt det men den har ryki 2,5 cm lengre ned. trodde den feis i flexidelen men det gjorde den ikke.senere røyk den helt av og flammene i eksosen antente dekselet i motorrommet over drivakselen

Skoda Superb Elegance

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke tror meg kan du se den gamle downpipen min.

den er knekt.

uten rust og uten at noen eller noe har vært borti den.

det er rett og slett dårlig materiale.

hadde den ryki i sveise skjøten hadde jeg skjønt det men den har ryki 2,5 cm lengre ned. trodde den feis i flexidelen men det gjorde den ikke.senere røyk den helt av og flammene i eksosen antente dekselet i motorrommet over drivakselen

Ok, tviler ikke, noen flere tilfeller?

Et lite apropos ting som går i stykker.

Ikke helt samme produkt, men du skjønner hvor jeg vil. (Nei jeg har ikke Milltek selv, eller jobber med det.)

Var borti en CD-spiller til 250K som måtte kjøpes tilbake av butikken.

Det var den eneste fra den serien som var sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit va mange poster jeg har gått glipp av her!

Ventilen og DV`n skal ordnes på torsdag da jeg har heeele dagen på meg at føkke det til ;)

Milltek har jeg aldri vært borte i men høres dyrt ut!

Skal gå for Simons, det holder for meg. Hadde det montert på Ibiza`n og var meget fornøyd med lyd og looks

Ibizabak.jpg

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ligger jeg godt ann jeg også hehe, :driving

Hva har du lest a'?

Selv om sølvfargede biler ikke kommer dårlig ut i rapporten, mener Stuart Newstead det er grunn til å ta risikoen for sølvfargede biler på alvor fordi det er et langt høyere antall av disse biler på veiene enn det er hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider