Gå til innhold

Min Octavia RS...

Ranger emnet

Mikael1977

Anbefalte innlegg

Hva har du lest a'?

hehe jeg så bare på listen jeg

Rekkefølgen (Farligst øverst):

Svart

Blå

Brun

Kremfarget

Gulbrun

Gull

Grønn

Grå

Rødbrun

Lyslilla

Oransje

Rosa

Lilla

Rød

Sølv

Gul

bra M da er det bare og vente og se hva du fikk ut av det ;)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått kjøpt meg slangklemmer, strips og litt annet godteri... Så hvis det ikke pøser ned i morgen så skal jeg få fikset litt med ventilen :)

Som sagt, det hadde vært gøy å scanne for feil etter at du får snudd på ting.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vi scannet og slettet forrige gang.

-Så har du fortsatt å kjøre med DV'en feil.

-Hvis du nå retter opp plasseringen av DV, vil det fortsatt vises som en feil, hvis vi ikke sletter feilen som ville ha oppstått rett etter forrige scanning. See?

-Nå når DV blir plassert riktig og vi sletter feil og du fortsetter å kjøre, kan vi om noen dager scanne igjen, for å se om feil fortsatt vises. Gjør den ikke det, har vi funnet ut noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjena Ole,

Det er "J" som jeg har byttet til.

Delenummer: 083034906283J

Jeg synes at det blev en stor forskjell. Men det kan og høre sammen med at bilen min har gått som en pose nøtter tidligere og at denne ventilen fikset problemet... men har hørt fra andre at dette byttet gjører forskjell.

Koster 670 kr på Møller. Ikke mye penger for litt ekstra trøkk :D

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den DV`n aaaner jeg ikke hur den kan være montert feil!?

Den sitter akkurat som den orginale DV`n og jeg får det ikke til på noe annet hvis.....

/M

Jeg vet ikke, jeg bare antok at det som stod i en annen tråd om at den satt feil, var tilfellet.

Men hvis den sitter rett, og som den originale, og ikke lekker noe sted, er alt bare bra! :D

Nå som du har begynt å tukle med trykket, bør du få opp en trykkmåler. Greit å se hva J'en har gjort med trykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, jeg bare antok at det som stod i en annen tråd om at den satt feil, var tilfellet.

Men hvis den sitter rett, og som den originale, og ikke lekker noe sted, er alt bare bra! :D

Nå som du har begynt å tukle med trykket, bør du få opp en trykkmåler. Greit å se hva J'en har gjort med trykket.

Tenkte på det nå på morgonen...

Er det vanskeli at montere trykkmåler?

Må man borre seg gjenom torpeden eller finnes det alreden hull som man kan dra igjenom?

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider