martinsen-lyd Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 hei, leste inne på forumet her for ei tid tilbake om en som blokk monterte fordeleren på en b230 blokk med med 16v topp. Er det noen som har link ell fremgangs måte på dette? har drivi av og søkt men ikkje finni no! takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Var vel Maxis det. I den orange 242n. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Var de ikke snakk om et saab fordeler lokk, slik at plugg ledningene gikk ut fra siden og ikke toppen av lokket? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Mener også Maxis brukte B20 fordeler i oljepumpehullet på B230? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 jeg har det på min prosjekt motor... ombygget b20 fordeler i veivhusventilasjonen. og ventilasjon ut via fordeler hull se på bildet..... Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 jeg har det på min prosjekt motor... ombygget b20 fordeler i veivhusventilasjonen. og ventilasjon ut via fordeler hull se på bildet..... åssem går det og ha fordeleren der veivhusventilasjonen er når man bruker 16v topp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 fordi drevet til oljepumpa som står nedi der er samme aksling som til der fordeleren egentlig stod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 fordi drevet til oljepumpa som står nedi der er samme aksling som til der fordeleren egentlig stod.. jah har fått med meg det=) men tenkte på om det kommer i veien for innsuget der også=? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 det er jo fra en 230 med 16v topp det der da .....er jo derfor man bruker å sette den der . fordi den IKKE skal komme i konflikt med noe ...Bruker saab vinklet fordeler lokk og innmat fra en 230 med el tenning. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 jah har fått med meg det=) men tenkte på om det kommer i veien for innsuget der også=? Det er ikke innsuget som er problemet. Problemet med 16V topp når fordeleren er montert fremme er termostathuset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Det er ikke innsuget som er problemet. Problemet med 16V topp når fordeleren er montert fremme er termostathuset. ok, så kan man ikkje bare montere en b230 fordeler med saab fordelerlokk der olje luftinga er a? eller blir den for høy(kommer oppi innsuget) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.