c-bremv Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei! Jeg har kjøpt meg en takvinge til min volvo 740 sedan. Den har skruehull under og skal sikkert skrues og limes til bilen. Men det fulgte ikke med noen originale skruer for å montere den, siden jeg kjøpte den brukt av en kompis. Noen som vet hvilke skruer jeg kan bruke på dette? Får man kjøpt slike skruer f.eks på biltema? Og hvilket lim er best å bruke når man skal montere den? Må jo også borre hull i karrosseriet for å få gjennom skruene til denne vingen, må jeg behandle dette området med noe rustbeskyttende også? Mulig det ble mye på engang her nå, men takker for et godt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Ta med vingen til en jernvarehandel. Der finner du nok noen skruer som passer. Limet du bruker er noe som heter Tec7. Det har jeg meget god erfaring med! Det overrasker meg ikke om det holder kun å lime, så slipper du å borre hull. Jeg har limt add-on på min bil, og det sitter som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg