Gå til innhold

Kjøpe Audi A6 2.6 Q

Ranger emnet

Foseid

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg fyller 18 år dette året, så jeg tenkte at jeg skulle kjøpe meg bil :)

Har fått et tilbud av fatter'n om å kjøpe bilen hans (Audi A6 2.6 Q 1996 mod). Syns det er en helt grei første bil, så tenkte jeg skulle kjøpe den.

Men har lyst på litt mer lyd og fikse den opp litt liksom, så den kan bli litt ungdomsaktig. Har ikke no sånn veldig peiling på bil så lurte på om jeg kunne få noen råd her. har lyst til å kjøpe Powerfilter, 18/19" felger og senkesett til den. Er det noen som har noen linker og råd å gi meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut et bilde av bilen her så kommer det nok inn mange tips.

jeg ville gått for 19" og senk uten tvil er lissom noe en bare må ha. ellers er jo sota vinduer en grei ting, kanksje et effektanlegg,

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har samme bilen selv... da med automat... det du bør være obs på med din alder er forsikring, den er skrekkelig dyr på disse bilene og så skal du ha ei grei lommebok med tanke på drivstoff. skal være veldig snill med gassen for å holde literen på mila i å rundt byen.

av styling osv er det masse alternativer, rs fangere kler bilen godt å litt senk sammen med sporteksos, sota ruter rundt å fine felger... hva felger anngår syns jeg personlig at noen brede 17" er mye finere enn 19 på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider