Svends3n Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hei! Nå har jeg gått et hakk opp, fra 2'er til 3'er golf:) Denne gangen har jeg et skikkelig utgangspunkt: VR6:) Planer fremover: justerbar senk - montert Felger (9x16") - montert Film på ruter - montert Golf 4 look hovedlykter og crystal blink - montert Effektanlegg - montert mørke crystal baklykter - montert ny original frontleppe:) - montert har også begynt med litt stereo;) drømmen er jo selvfølgelig turbo, men det koster:s men får bare mer og mer lyst for hver dag som går;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Så 2er golfen din, så detta tror jeg blir tøft:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 denne skal holdes mer original enn 2'eren:) først og fremst senk og felger;) denne skal bli laav;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 kom gjerne med tips om ting og tang som ikke koster så mye, men som er kult;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Bilder av bilen er både billig og kult :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 hehe;) skal prøve å få tatt noen idag:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Nye lykter er jo ikke så dyrt da. Tmtuning.com maxam-tuning.no osv Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 nei har tenkt på det:) da blir det golf 4 look i såfall:) er jo ikke noe annet som ser bra ut.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 her er noen bilder av bilen, men gidda ikke vaske den først:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 har dårlige nyheter.. to stykker har kræsja i meg, så har knust blinklyset foran, og fått en kraftig bulk i bakskjermen, ødelagt bakfangeren og knust baklykta på v/side.. skal i mårra å taksere skaden på bakskjermen:) men ingen av skadene er min feil, heldigvis:D bilder av skaden bak kommer:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 her kommer noen bilder:) har montert bosch senkesett(justerbart nedover) tok 2 runder foran og 1 bak, men må nok ta en til foran:) også har jeg byttet felger:p disse felgene er 7x15 et 28:) de gamle var 6,5x15 et 43!:) subber litt her og der, så må vel valse litt:p må bare få bytta den bakskjermen først:) bilde av senkesettet:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har du fått takst på skaden? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 sku få takst i dag men de hadde noen folk som var borte.. er så jævli trege der oppe.. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 lenge siden oppdatering nå, men nå kommer en bra;) har fått takst og mottatt penger å brukt:) fikk 31000 for skaden:) skaden fikser jeg selv, og har derfor bestilt: *justerbart senkesett *effektanlegg *golf 4 look hovedlykter *noen litt mørke crystal baklykter *blinklys foran, crystal *sotede blink på skjermen *9x16" AEZ paron felger med 215/40-16;);) *ny clutch og registerkjedekit:) samt at ny kjølevifte er mottatt:) nå sitter jeg i oslo og nyter 17. mai været;) men jeg kommer hjem den 25 mai, så da blir det skruing;) bilen skal være klar til vwaudi-club treff i hammerfest den 21 juni;) tror jeg skrinlegger bad-look inntil videre:) tar det på et senere stadie hvis d kommer;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 da har jeg fått på solfilm, sommerhjulene, valsa/banka skjermene for å få plass til hjula, og begynt å rette bulken:p også har jeg montert effektanlegg:p nå holder jeg på å bytte clutch og registerkjede:p fikk fine pakker i posten her om dagen:p nye lykter rundt om, 9x16" felger, clutch og registerkjede, emblemfri grill og effektanlegg:p senkesettet ble sendt på fredag:D så nå når jeg er ferdig med clutch og register er det bare å rette å sparkle;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg