vr6dohc Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 da har jeg fått på solfilm, sommerhjulene, valsa/banka skjermene for å få plass til hjula, og begynt å rette bulken:pogså har jeg montert effektanlegg:p nå holder jeg på å bytte clutch og registerkjede:p fikk fine pakker i posten her om dagen:p nye lykter rundt om, 9x16" felger, clutch og registerkjede, emblemfri grill og effektanlegg:p senkesettet ble sendt på fredag:D så nå når jeg er ferdig med clutch og register er det bare å rette å sparkle;) Hvilket effektanlegg har du bestillt? Siter Golf 3 VR6 1994 Passat 2003 Highline TDI 130 xGolf 3 VR6 1993 xPassat VR6 1992 XPassat CL 1,8 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 simons:) med to runde enderør:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vr6dohc Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 simons:)med to runde enderør:p samme som jeg venter på:D Har vel ikke peiling på om dette lager noe lyd på en VR6? Siter Golf 3 VR6 1994 Passat 2003 Highline TDI 130 xGolf 3 VR6 1993 xPassat VR6 1992 XPassat CL 1,8 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 jeg kjørte med kat uten innmat og uten den nestbakerste potta, og da var det alt for mye lyd, og veldig mye inni bilen.. nå har jeg satt den framste potta der katten var, og effektanlegg etter det:) ble akkurat passe mye lyd, og myyye penere lyd enn før;p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 ny oppdatering;p nå er jeg ferdig med å bytte clutch og registerkjede m/strammere:p mye arbeid:p bytta også pluggledninger og plugger:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 nå har jeg bytta kjølevifte, da den vår gåen:p med det samme bytta jeg hovedlykter, grill og blink på skjerm, så går framover nå:p blir sparkling og pussing på bakskjermen i helga;) senkesettet kom i dag, så monterer det i morgen:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 nå har jeg montert senkesett, og tatt 4hjulskontroll:p ble myye bedre å kjøre:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 nå har jeg kjørt litt, og justert senkesettet helt ned:) nå er den stiv som f...:p men vil ha den enda litt lenger ned:p må se når jeg har satt på bredderne igjen om jeg skal prøve å ta bort hjelpefjærene:p holder på å sparkle å pusse nå:p håper på lakkering rundt helga:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 nå er jeg akkurat ferdig å lakkere:) bilder kommer når alt er ferdig montert:p skal på vw-audi treff på Hammerfest Auto på Lørdag:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Nå er bilen ca ferdig utvendig:) satte på fangerne, nye dekk foran og bylyktene samt at jeg justerte bilen ned 1cm foran og 1,5 cm bak:) så nå er den nederste mutteren på senkesettet skrudd sånn at gjengene tar bare i halve mutteren;) -også monterte jeg nye baklykter og kobla baklys i alle de 3 nederste lysene;p men med de nye dekkene subber det litt mye, så må muligens få tak i noen andre dekk som skrår litt mer;p skal vaske og polere bilen skikkelig og ta noen bilder snart:p så blir det bygging av stereo;p skal ha inn 2x10" kicker subber i lukka kasse, for litt stram og fin bass;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Lakkert selv? Er du billakkerer? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 ja har retta og lakkert bakskjermen og cleanet bakluka og lakkert den:) nei er ikke billakkerer:p er jo bare å prøve litt:p har hellakert en bil tidligere:) blir ikke 100% bra men blir ganske bra:) en kompis av meg måtte se på andre sia for å se om det var der bulken var:) d så ganske jævli ut før jeg begynte:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Hallo! har du vært i ringvn å sett på min golf? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja litt:) kordan det? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 e det mye som må skiftes der framme??? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg