Gå til innhold

bytting av pluggs, kabler på biltema møkk?

Ranger emnet

rampi

Anbefalte innlegg

Ikke kjøp de om du har anlegg i bilen!! Du får mest sannsynnlig støv, snakker da av erfaring fra en bekjent.

2000 VW Golf 1.8T GTI

1993 VW Golf 1.9 TDK - 1998 Volvo V40 2.0T

1999 Audi A6 2.5 TDI - 1997 BMW 525 TDSA

1994 VW Golf 1.8 GL - 1996 Mitsubishi Galant 2.0 TD-I

1989 Audi 80 2.0E - 1996 Honda Accord 2.2i V-TEC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at det blir litt samma som på volvo. Alle uoriginale kablene jeg har hatt eller sett fremstår som jalla. Lengdene passer ikke så den ene er alt for kort og ligger i strekk mens en annen er 15m for lang. Samtidig så ser de gjerne ganske så jalla ut også kontra originale. Koster sikkert ikke en hel sekk med penger for plugger og kabler hos vw heller?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da holder jeg meg unna dem.

prøvde å løsne plugghettene ista, de sitter pine godt fast! men fikk de av til slutt etter litt dumbheter kløseg i huet :knock:

men s :fuckme2: atan...... som disse pluggene sitter.

jeg dro til så hardt at selve t-nøkkelen bøyde seg litt... dro riktig vei også hehe...

noen som har bytta pluggs her før? skal vel sitte så ille?

si meg en grad :P 1.lett 2.middel 3.medium 4.ekstremt hardt.

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke Biltema er tilfredsstillende kan du vurdere Beru som fåes hos Mekonomen, og siste alternativet er originalt.

Har selv satt biltema plugger, rotor, fordelerlokk og kabler på 1.8 i Passaten. Ser som sagt litt jalla ut, men det har fungert greit iallefall.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handlet alt hos mekonomen, handler bare verktøy hos biltema. har faktisk Beru :D de virker knall de, ja skrudde motsatt av klokka, ikke sjangs i et viss sted.. men selvfølgelig jeg skal ikke gi opp. tar og prøver en gang til, hvis ikke blir det verksted.

Nordhagen Storo AS Mekonomen :)

- Audi a6 1.8 t 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;2170317']bruk latmansarm' date=' å skru motasatt av klokka ;)[/quote']

kunne brukt sånnet sett, men kommer ikke til under eksosen eller hva det er. går jo rundt fra forsiden og ned hvertfall.

kjøpte haynes boka, men står ikke mye om pluggskifting i den. hva man kan løsne for og komme lett til.

noen ide? hva jeg burde løsne på?

motor2.JPG

- Audi a6 1.8 t 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne brukt sånnet sett, men kommer ikke til under eksosen eller hva det er. går jo rundt fra forsiden og ned hvertfall.

kjøpte haynes boka, men står ikke mye om pluggskifting i den. hva man kan løsne for og komme lett til.

noen ide? hva jeg burde løsne på?

motor2.JPG

Jeg fikk det samme problemet som deg. Endte med at jeg satt den på verksted. Tror ikke de løsnet denne delen. Men er spent på om det finnes noe svar på dette problemet.

Why didn't you fix it when you knew that was the problem?

En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvormye måtte du ut med for det Golfie96?

har time på torsdag jeg. kunne vært gøy å sammenlikne!

er det noen experter som kunne uttalt seg her om denne biten på golf3?

Tok den jobben i sammenheng med noe andre ting som måtte fikses. Men timeprisen var hvertfall på 925 ink. mva.

De tar seg betalt for dette!

Why didn't you fix it when you knew that was the problem?

En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider