Timerider Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 En kompis av meg kjøpte nylig en 93' Mazda MX-3 for 100.000,- Må si jeg ble mektig imponert da han viste dem fram. Vanvittig fin bil. Helt rød, og fin i lakken. Hissige felger og dekk, samt en del andre god saker. Brummet litt med V6'eren sin....hehe.. :C Det var da jeg fikk den syke følelsen i magen. Woaw...hvorfor har jeg ikke sett på denne før liksom?! Heheh... Jeg er ikke 18 enda, har 10 måneder på meg til å spare opp litt peng, og evt. ta et lite lån om mulig. Jeg har hatt Honda CRX på topplisten når det gjelder førstebil til en rimelig peng. Men nå deler den plass med MX-3'en! Til dere MX-3 eier/fans. Gi meg noen gode grunner til at MX'3 er valget. Hva er fordelene? Hva er imponerende. Litt av hvert, når det gjelder informasjon. Dere vet hva jeg mener :) Hadde vert veldig snillt om dere kunne hjulpet med litt info :) Mvh. -= Timerider =- Siter What can I say? Im Timerider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Mx3 e en knall bil d...men enklere hvis du spør et og et spørsmål...og hvis u sender en pm til noen av de som har mx3 her inne får u knallgode svar..;) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 En ting du bør sjekke før du vurderer en Mx3, er forsikring. Skal du låne til bilen? isåfall må jo den regges på deg, og forsikringa må jo da stå på deg. Mx3 er en sinnsykt dyr bil å forsikre (dessverre). Meeen, når det er sagt, så er det jo en knallfin bil å kjøre :D Er ikke så voldsomt mange på forumet her som har det heller.. Jeg vet stort sett om kun meg. Er det fler? nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 hvis du ikke er sikker på om du vil ha den, råder jeg deg til å ikke kjøpe den. du må kjøpe en bil som du har lyst på! ikke fordi den var fin der og da! med mindre du ikke er loaded med kroner da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by nope-mx3 Er ikke så voldsomt mange på forumet her som har det heller.. Jeg vet stort sett om kun meg. Er det fler? nope-mx3 *TommyTott rekker opp hånda* Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Timerider En kompis av meg kjøpte nylig en 93' Mazda MX-3 for 100.000,- Må si jeg ble mektig imponert da han viste dem fram. Vanvittig fin bil. Helt rød, og fin i lakken. Hissige felger og dekk, samt en del andre god saker. Brummet litt med V6'eren sin....hehe.. :C Det var da jeg fikk den syke følelsen i magen. Woaw...hvorfor har jeg ikke sett på denne før liksom?! Heheh... Jeg er ikke 18 enda, har 10 måneder på meg til å spare opp litt peng, og evt. ta et lite lån om mulig. Jeg har hatt Honda CRX på topplisten når det gjelder førstebil til en rimelig peng. Men nå deler den plass med MX-3'en! Til dere MX-3 eier/fans. Gi meg noen gode grunner til at MX'3 er valget. Hva er fordelene? Hva er imponerende. Litt av hvert, når det gjelder informasjon. Dere vet hva jeg mener :) Hadde vert veldig snillt om dere kunne hjulpet med litt info :) Mvh. -= Timerider =- mx3 er en veldig fin og grei bil. Tøft utseende og bra med motor. Et lite tips er å ta deg god tid med å finne en sånn bil. Fullt servicehefte er et mega pluss. Bilene er jo tross alt 10år gammel ++. Sjekk den under for rust og sånt og la en mekaniker gå over den aktuelle bilen. En kompis av meg kjøpte nettopp en sånn bil for ca 2 måneder siden. det var en 92 modell med fullt servicehefte og dønn strøken. Han er veldig fornøyd med bilen.:) Vist du virkelig brenner for en sånn bil ville jeg valgt den. MVh Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by nope-mx3 En ting du bør sjekke før du vurderer en Mx3, er forsikring. Skal du låne til bilen? isåfall må jo den regges på deg, og forsikringa må jo da stå på deg. Mx3 er en sinnsykt dyr bil å forsikre (dessverre). Meeen, når det er sagt, så er det jo en knallfin bil å kjøre :D Er ikke så voldsomt mange på forumet her som har det heller.. Jeg vet stort sett om kun meg. Er det fler? nope-mx3 Feil! Jeg tok lån i banken og kjøte meg bil for en del år siden og regga den på fattern, så det er ikke no prob så lenge en ikke setter kausjon på bilen. -Gegge- Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg