Gå til innhold

Gjenkjenning

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

jepp..

legg ut fonten her a' så kan jeg leke meg og lage merke til min bil selv.. så kan vi se hvordan det blir eventuellt fylle et A4 ark og dele ut merker til gutta i lillestrøm strømmen området(proff fargelaser på klar klistrevinyl for laserskriver blir knallbra)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En annen måte er jo å bestille opp et hav av sorte skiltplater, og trykke opp klistremerker i forskjellige farger. så setter man på klistremerket nederst på det sorte feltet selv. Da kan man jo f.eks ha blå skrift til blå bil, eller hva man måtte ønske.

Kanskje litt lettere å få alle fornøyde? Selge skiltplate og klistremerke i ønsket farge sammen?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

En annen måte er jo å bestille opp et hav av sorte skiltplater, og trykke opp klistremerker i forskjellige farger. så setter man på klistremerket nederst på det sorte feltet selv. Da kan man jo f.eks ha blå skrift til blå bil, eller hva man måtte ønske.

Kanskje litt lettere å få alle fornøyde? Selge skiltplate og klistremerke i ønsket farge sammen?

 

Jeg mener nå at det eneste som duger på skiltplater er hvitt (kanskje sølv) men er det klistremerker til skiltplater eller til bilen vi prater om her? Hadde jo vært litt kult at alle hadde hatt skiltplater med logo på....

rent bortsett fra at jeg har limt på skiltene mine da... hehe :)

Jokke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joaols

 

Jeg mener nå at det eneste som duger på skiltplater er hvitt (kanskje sølv) men er det klistremerker til skiltplater eller til bilen vi prater om her? Hadde jo vært litt kult at alle hadde hatt skiltplater med logo på....

rent bortsett fra at jeg har limt på skiltene mine da... hehe :)

 

Limt dem på?

Da kan jo ikke polisen "klippe skiltene" dine da.. :D

Hadde en kompis som festet skiltene med torx.. polisen bare brakk skiltene av istedet, og han måtte betale for nye skilter på biltilsynet. hehe.. brutalt.

 

Jeg er ihvertfall klar for skiltplate-idèen.. orker ikke klistre ned bilen med logoer og sånt.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

 

Limt dem på?

Da kan jo ikke polisen "klippe skiltene" dine da.. :D

Hadde en kompis som festet skiltene med torx.. polisen bare brakk skiltene av istedet, og han måtte betale for nye skilter på biltilsynet. hehe.. brutalt.

 

Jeg er ihvertfall klar for skiltplate-idèen.. orker ikke klistre ned bilen med logoer og sånt.

 

Jepp:D :D :D

Eneste jeg hadde for hånden var glasslim... (ville ut å kjøre bilen!!!!)

Jokke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg med 323GTX har "Mazda la vista, baby" på skiltplatene sine. Firmaet som leverer platene til bilforretningene tror jeg tok 200kr stk for små opplag, f.eks 10stk. Noen her som vet hva firmaet heter? Jeg kan jo få sjekket på jobben i morgen...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok Gutta

 

Tidligere i tråden vare det noen som la til et bilde med http://www.bilforumet.net laget med porsche-fonten.

Nå er det klart for å skjære ut folie med denne fonten i sølv som igjen kan festes på skiltplatene. Synes selv denne fonten var kul, og den ofisielle logoen til siden lar seg vanskelig gjøre med folie, og i allefall når vi snakker om så små merker. Jeg lar noen andre stå for det å skaffe de sorte skiltplatene, det kan da ikke være noe hokuspokus...

 

Hva synes dere? skal jeg sette i gang maskinen?

 

fant en side som driver med akkurat dette, og de tar ca. en tier for en plate (til den nye typen skilt)

Marius, Håkon.. Bestille noen slike???

http://www.tele-trading.no/skiltplater.html

Jokke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel da har jeg og mats`ern vært hos bildekorfolka vel møller lørenskog og fått bilforumet.net stickers festa til bilen. Mats`ern har "Bilforumet.net" nede på baksjkermen forran hjulet.

Mens jeg har "www.bilforumet.net" på bakre del av døra og deler av bakskjermen ! det blei Drit bra !!! Mats`ern betalte 200,- for det "lille" merket mens jeg betalte 600,- for det "store" merket.

Han brukte ca 15 min på og lage de og sette de på !!!

 

genialt !

Han kommer oxo til gatebil 14/15 sept.

 

Ordne dere merker nå folkens ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Mats`ern betalte 200,- for det "lille" merket mens jeg betalte 600,- for det "store" merket.

Han brukte ca 15 min på og lage de og sette de på !!!

 

15 min og kr 800,- ......... 3200,- i timesbetaling.....

 

Tror jammen jeg er i feil yrke gitt....... RAN!!!!!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår