LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Lillegud.. Du kommer på supastreetmeet på fredag? må spane disse merkene.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 jeg kommer ja ! :D jeg blir kansje og finne på strømmen i kveld oxo !!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 :D Hvor mye tok de for stort merke (hvor stort, farge, folie???) Jeg kan nok skaffe det billigere enn 800,- på skikkelig folie som tåler en del "bank." Sier ikke att det var dårlig folie dere fikk det på,lurer bare på hvor stor og farge så kan jeg sjekke opp om det kan gjøres billigere og det kan det tror jeg..... ;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 det var jo ikke SÅÅÅ stort da ;) ;) Det var vel på en 60-70cm lang og sto http://www.bilforumet.net ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 jeg kommer også i kveld.. men jeg har litt mindre merker.. mine er 29 cm lange.. LIlleGud sine er 70.. tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg