Gå til innhold

Hjelp..Anlegg til 6000kr

Ranger emnet

solid

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har vel ikke Pioneer vært kjent for å oppgi reelle watt...

De fleste spillere leverer nok mellom 12-20watt pr kanal. Men selv det kan være med ganske høy forvrengning, og andre fikse ting som hjelper med å få opp tallet.

Tenk dere selv hvilken størrelse det er snakk om på spilleren... Her skal man liksom ha plass til alt. Hele cd-spiller delen, og en forsterker på 200watt i tillegg. Det ville blitt varmt!!! Det lar seg ikke gjøre.

Jeg tør påstå at selv den mest råtne forsterker i verden, vil spille bedre enn de aller fleste hovedenhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere anbefaler ikke å bestille pioneer DEH-8500MP?

Jeg driter i radioen.

Er det noen som har noe erfaring fra megabillig.com? f.eks overført penger og ikke fått varen? jeg stoler ikke helt på sånne websider med så lite informasjon om firmaet.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solid

Jeg driter i radioen.

Er det noen som har noe erfaring fra megabillig.com? f.eks overført penger og ikke fått varen? jeg stoler ikke helt på sånne websider med så lite informasjon om firmaet.

Jeg overførte penger for noen dager siden. De hadde den ikke på lager her i Norge, og sendte den derfor fra USA. Per (han som driver megabillig.com) virker svært hyggelig, og sier fra om alt som skjer. Fikk sporingsnummer til pakken med en gang nesten.

Jonaldo har også handlet der. Hør med ham..

Ang. valg av spiller;

Hvorfor ikke bestille DEH-8500MP? Det de sier her er at innebygde forsterkere er no dritt, ikke at pioneer sine innbygde forsterkere er dårlige.

Hvis du ser på sidene til bilradiospesialisten.no, under pakker, ser du at forgjengeren til 8500MP er brukt i denne.. Tror ikke at den nyere versjonen er noe dårlig akkurat da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i radioen.

Jeg har forskuddsbetalt på en vare hos megabillig.

Gikk knirkefritt og satt igjen med bare positive erfaringer med megabillig.com.

Du får tilsendt en sporing på pakken din som blir oppdatert via e-mail som forteller deg hvor pakken din er i verden helt til den blir levert på din dør.

Helt topp:) jeg er iallefall storfornøyd med produkt service og alt.

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om dem bløffer så tar de penga og jeg får ingenting? Jeg har bestilt ting fra nettet MANGE ganger før.. men aldri forhåndsbetalt..

selvfølgelig børr man være kritisk til forskuddsbetaling via nettet. Hørt om mangen som har blitt lurt osv og dette vil man selvfølgelig ikke at skal skje med deg selv.

Jeg sendte dem et spørsmål angående nettopp dette når jeg bestilte forsterkeren min. Fikk dette svaret:

Vårt hovedkontor ligger i USA, vi kan ikke ha disse

varene lagret i Bergen, portoen er svindyr hvis vi

må sende til Norge + kunde. Derfor sender vi disse

direkte. Fortollinga tar vi oss av så den skal du

ikke bekymre deg for. Her i USA er mulighetene større

derfor har vi etablert oss her borte. Med en frakt rabatt

som tillater oss å selge varer til utlandet. Vi betaler

ca 47 dollar for denne pakken til deg i frakt, full pris

er faktisk 4 ganger mer enn dette. Det er vel derfor de

er så sinnsvakt dyre i Norske butikker.

Har enda ikke hørt om en som har hatt noe negativt å si om både service og varene de har mottatt.

Visst du enda er usikker på forskuddsbetaling og sånt anbefaller jeg deg å sende en mail til de og høre.

MVH Lars

P.S Visst du vil kan jeg sende deg litt mer info på mail eller noe sånt. Bare send en pm du:)

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider