Gå til innhold

Hjelp..Anlegg til 6000kr

Ranger emnet

solid

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by solid

Hvilke hattehøyttalere vil dere anbefale for 2000kr da? da tenker jeg ikke på bass i det hele tatt, kun lydkvalitet i mellomtone og diskant.

Hvis du absolutt må ha 6x9 kjøper du JBL Decade. 1690 kr på Strømmen Bilradio/BRL.

Men kjøp heller et godt frontsett, det gir deg så utrolig mye mer for penga.

Skal du gå for frontsett er RF, Infinity, Focal utrolig bra valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddetall varianten er vel for amerikanske markedet, mens vi her tuner på partall. Radio'en i Mustangen min (som er original) tuner på oddetall. Får inn P3, P4 og sånn for det, men ikke kjempebra. Litt småskurring, spesielt på steder hvor det fra før ikke er 100% dekning (typisk da vi kjørte til Trondheim gjennom østerdalen).

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :)

Jeg kjøpte meg en DEH-P7500MP med europeisk radio istedenfor.

Dere har ikke noe mer spesifikk info om hvilke hattehøyttalere jeg bør velge? F.eks "infinity" sier meg ikke mye, de har sikkert fler modeller..

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne tråden.

BA PRO stuff til spottpris. Meree "bang for the buck" tror jeg neppe du får andre steder hvis han ikke har fått solgt det alerede da...

Kjøper du 6.5 eller 6.5.3 settet vil du nok få hør skikkelig godlyd, selv fra forsterkern i spillern.

Sper du på med GT 22'en i tillegg så vil du garantert få nok med trøkk...

Forøvrig er det mye snacks til salgs innen bilstereo her på forumet.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider