harduis Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hei, har et motorprosjekt gående på gang, en Corrado G60 som ska turbokonverteres++ Å det jeg lurer på siden jeg vill ha ut motoren, er hvordan får jeg av framfangeren? Slik som jeg ser det så må jeg først av med skjermene for å få fangeren av, å for å få av skjermene så må jeg av med frontfangeren.. Skjønner jo at dette ikkje er rett så om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet så blir jeg evig taknemmelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Er 4 bolter som står i rammevangene, 17 eller 19mm? Hvertfall 2 stk på hver side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 17mm. Også huske å nappe utav lyktene i fangeren da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harduis Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Okay, ska ut å se om jeg får av den der fangeren no da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg