Gå til innhold

Forsikring...Golf g60..

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror ikke jeg tar sjangsen på dem. Hadde dem på mazda gti en min, og det kostet flesk. Ikke de best erfsringer med dem!

Gjør et nytt forsøk hos if som jeg er total kunde hos. Kanskje som bil nr2 at de er mere medgjørlig.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nå det. Automatisk bonus på 50%, så det må sies å være bra. Snakket med en ungdom på if og han trikset og mikset og fikk meg ned i 14000 og dersom jeg hadde bilen mere enn 180 dager stiger bonusen til 60%.

Jeg ligger en utfordring til folk!!!

Finne billigste forsikring til:

*Golf GTI G60.

*12000km

*garasje.

*alarm

*Full kasko, må jo låne litt penger på den.

Dette er altså en 8v hvis ikke jeg er helt på jordet.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte litt rundt før jeg kjøpte gti, og det som ble billigst for meg er TENNANT. Kom på de, for jeg hadde noen sykt billige forsikringer hos de når jeg kjøpte noen toyota'er.

Fikk pris på over 20.000kr stort sett over alt hvor jeg sjekka.

Betaler 7000-og noe i året hos tennant.

Sjekk med dem!

http://www.tennant.no

ps! du MÅ være 26år eller eldre, ellers blir det dritdyrt der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får alle dere så billig forsikring... Jeg kommer jo ingen vei!

Og vesta vil ikke ha G60'en i systemet sitt. Så hvordan du fikk den prisen Espen... det skjønner jeg bare ikke!

Jeg er fortvilet og vurderer å drite i det!

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det gjort noe trikseri?

Eller var det bare en vennetjeneste?

Heldig dem som har kjent folk i forsikringsselskap!

Tenkte jeg skulle kontakte forbrukerrådet og høre med dem. Det er jo uhørt at men skal betale så masse for en så gammel bil.

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider