Gå til innhold

"English light mod"

Ranger emnet

Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

Gjorde en liten vri da venstre baklykta mi var knust. Kjøpte meg venstre baklys fra England. Siden Caddy'n bare har rygge lys bak på motsatt side av fører, så blir jo dette omvendt i England ;)

Ikke noe nytt, men litt kult forde..

DSC00003.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Du kunne gjort det motsatt. Hvem trenger vel ryggelys? ;)

Ja, en bil er jo tross alt konstruert for å kjøre framover;). Den eneste gangen det kan være praktisk er en travel lørdag i parkeringshus (slik at du ikke kan velge og vrake i parkeringsplasser man ikke behøver å rygge ut av). Det var nemlig en god del folk som ikke skjønte stort da jeg i sin tid kjørte Caddy 9KVF med den modden du nevner her (hadde ingen pære i det gamle ryggelyset heller). Mulig det bare er her i Follo at folk er teite:D.

I Mikkels tilfelle så var valget enkelt: Det venstre baklyset var ødelagt.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som han over sier.. Venstrelykta var knust, så da ble det sånn. Hadde jeg knust høyrelykta hadde det blitt helrøde baklys og vanlige 5w kjørelys i tåkelysene ;) Syns faktisk det ble bra, så mye bedre ut:D

Også er det faktisk veldig deilig med ryggelys når det er natta og jeg sniker meg rundtomkring ;)

Eller så kan jeg koble om en gang til, og lage hviteblinkere i bånn og 3 5w kjørelys over ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider