Polardego Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Utrolig hvor mye piss folk greier å lire av seg... Det som kjøper må gjøre for at han skal kunne vinne fram i denne saken er å BEVISE at du visste om dette i salgsøyeblikket. Det som svekker denne saken for kjøpers del er jo at det gikk 1,5 mnd før det oppstod feil, bilen ble eid og kjørt av en 18 åring og med all respekt for dere ferskinger så vet man av erfaring at bilen knapt nok står stille da. Hadde vært morsomt å visst hva bilen var gått da du solgte og hvor langt den var gått da du fikk brevet... Jeg hadde bedt dem drite og dra, de bare prøver seg. Folk er frekke som faen. En annen ting jeg lurer på er jo at du må vel betale for advokaten din også? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 bila hadde gått 160000km når jeg solgte den.. trenger ikke betale for advokaten, har jo fri rettshjelp gjennom NAF i slike saker... men advokaten var et jo uansett ikke noe vits i.. skrev heller svar selv og sendte.. advokaten var så dum at han faktisk mente jeg skulle betale, så der var det ikke mye hjelp å få.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 HA HA HA HA!! Er det mulig...?? Man skal fan meg høre om mye rart... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 da er saken avsluttet dere!! Idioten trakk seg plutselig.. ville ikke ta saken videre til forbrukertvistutvalget... SEIER=) takk for all støtten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 da er saken avsluttet dere!! Idioten trakk seg plutselig.. ville ikke ta saken videre til forbrukertvistutvalget... SEIER=) takk for all støtten.. haha.. kjett for han det gitt. noen fikk vel trykt det inn i hue hans at det ikke var noe vits og gå videre..:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 grattis:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 gratulere:) Men hvordan hadde det seg at reperasjonskostnaden ble høyere og høyere plutselig?? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hahaha, for en kødd!! :D leste denne tråden nettopp jeg. Lo egentlig litt av den. Men slike saker er slitsomme. Jeg kjøpte også en A4 for noen år siden. Måtte bytte et hjullager og opphengskule etter 4 dager. Men gadd faen ikke å henge selger forde. Slike ting er slitedeler og når man kjøper en brukt bil med noen km på telleren må man regne med slikt. Flott at du sto på ditt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg