Gå til innhold

min s-line tq

Ranger emnet

pampersen

Anbefalte innlegg

hei er ny her på forumet har kjøpt meg en liten a4 s-line 1.8tq er veldig godt fornøyd er en 2004 mod som rundet akkurat 100000 har kjøpt meg nye sommer hjul med chrom kant og det ble stilig har lyst å gjøre litt ut av denne bilen så tips tas i mot med takk :)

har lyst å sette på litt større intercooler og ny forge ventil og nye bak potter

her er ett par bilder

ved kjøp

18032008076.jpg

med nye sommer felger

18032008083.jpg

hva syns dere

pampers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil dette:)

Ville kjørt på med nye bakpotter, toning av vinduer og S4 sidelister og kanskje senkeskåler... Hvis du vil bruke litt mer, kjøp S-Line front og bakfanger. Da blir den grom!

Ville heller kjøpt chip før du kjører på med ny ic og slikt.

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil dette:)

Ville kjørt på med nye bakpotter, toning av vinduer og S4 sidelister og kanskje senkeskåler... Hvis du vil bruke litt mer, kjøp S-Line front og bakfanger. Da blir den grom!

Ville heller kjøpt chip før du kjører på med ny ic og slikt.

A.J.

mener du nyere s-line fangere eller? det er jo orginal s-line..

:)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du nyere s-line fangere eller? det er jo orginal s-line..

:)

Ole

Disse bilene ble solgt både med S-Line eksteriør og interiør... Uten å ha sett noen bilder av denne innvendig, så regner jeg med at den har s-line interiør, eksteriør har den ihvertfall ikke.

S-Line front:

img3067nc3.jpg

S-Line bakfanger:

ss1568art3.jpg

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes KUN en type S-Linefront. Kan få grillen i flere varianter. Med chrom eller sort ramme og selve grillen i antrazitgrå eller sort.

Selve fangeren finnes kun en type S-Linefanger.

Det jeg trodde... Utrolig pent med S-Line front og S4 grill:) Verdt å handle dette til denne bilen!

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider