Gå til innhold

trenger hjelp med btr!

Ranger emnet


v240tic85

Anbefalte innlegg

lurer på hvilken btr jeg bør ha på min fk motor!og hvordan den skal monteres! litt grønn på dette! men virker ikke som den får nåkk bensin får det står på bensintrykkregulator fra en b230f motor! har større turbo og datasprut! takker får hjelp! tar også mot tips på hvor jeg kan skaffe slikt

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte 394HR jeg! er den som er bolt on ja! 1:1,4! håper jeg får bilen til og gå skikkeli med den! kan jo kansje også være innspruten som ikke er justert rikti! nettopp kjøpt bilen så har ikke peil på hvordan map det er! og jeg har hørt at mega squirt ikke er så enkelt på volvomotorer

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk linjær reg. når du kjører datasprut.

Den skal kun kompansere for økt mottrykk i innsuget ( ladetrykket)

Du må først velge store nok dyser og pumpe®

Progresiv type 1:1.5 o.l skaper flere variabler underveis ettersom

ladetrykket stiger.

Orginalregulatoren holder ganske langt den.

 

Torgeir W

 

Wetterhus Racing //

 

Hva vil ganske langt si? 250+??

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk linjær reg. når du kjører datasprut.

Den skal kun kompansere for økt mottrykk i innsuget ( ladetrykket)

Du må først velge store nok dyser og pumpe®

Progresiv type 1:1.5 o.l skaper flere variabler underveis ettersom

ladetrykket stiger.

Orginalregulatoren holder ganske langt den.

 

Torgeir W

 

Wetterhus Racing //

 

Hei du!

Ser ut som du har litt peil. hehe.

 

Kjører med det her 250-60 hk oppsett på min B230FK. Bruker 15G turbo,

Har problem med att bilen napper og fjusker og til og med kan smelle når eg gir på og kommer over 0.9 i ladetrykk! Virker som den får alt for mye bensin?

Bruker progressiv (1-1.4) men lurer på om det er bedre og kjøre linær her? Ruser på tomgang kommer eg oppi bensin trykk på over 6 bar på manometere.

 

Noen innspel?

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår