Gå til innhold

Primera aka demobil

Ranger emnet

oledeg

Anbefalte innlegg

Åh lakk??? Hvordan hvordan hvordan??????

Noe er hemmelig men kan nevne. Vi skal fremdeles ha svart bil, og wet look klarlakk.

Motivlakkering blir hvis planen går i boks. Det blir en djevel på panseret som holder et basselement (ala hva vi bruker) resten av bilen blir hemmelig

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan går det her da? virker som et bra prosj dette;) når tenker du å bli ferdig da?

Vi jobber som bare det nå, og fra den 1 skal jeg jobbe 100% på primeraen, siden anlegget skal være ferdig 22 mai natt.

Dette betyr altså at bilen blir ferdig til gatebil ;)

Det virker som jeg har godtid enda, men med tanke på alt annet en bare anlegget har vi mye jobb igjenn. hehe og bilen skal vel lakkes om 2-3 uker :)

Kommer bilder litt uti uka med kassebygging ol. :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en liten update :)

Vi har mekket kasse, og når denne skulle monteres inn i bilen fant vi selvfølgelig ut at bagasjen i primusen ikke er rett gitt.

Så meg og han steffen jobbet for å få det i vater og dæven ble jo rett til slutt jo

Nå lar jeg bildene snakke for seg selv i dag, kommer en update til på søndag med alt vi har gjort :)

kassen

CIMG0154.jpg

forsterker montering underveis, og legg merke til vateret, rett det og jo

CIMG0153.jpg

har er bilde av en hard arbeider som retter ut gulvet gitt

CIMG0151-1.jpg

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sorry for litt lit oppdateringer i det siste stresset med å måke inn mye bilstereo før gatebil, mobilbilder og skittne dører men men bedre en ingen ting

Nei se noe er jo laget og trekket gitt.

Bilde049.jpg

Og en dør ble trekket opp ser litt mongis ut på bilde, men ble bra

Bilde059.jpg

Etter MYE trening begynner trekkinga mi å bli bra jo hehe

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
og der var anlegget ferdig eller degvold?

sugen på og se bilder av ferdig-bygget!

Er vel ikke lenge igjenn Kim. Vi har hatt noen småproblemer og designfeil slik som at jeg måtte rive hele bagasjen for å komme til ampen, men men.

Ventet på noen deler nå så i natt satte jeg igang med redesigning av det meste baki bagasjen. Nytt gulv ny forsterkermontasje kasse osv. Blir ferdig med det siste baki i dag. så gjelder det bare å lempe inn det meste utstyret før vi tar turen ned til sandnes og blir med Lyd i bil på en liten tur :)

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Så nå er det lyd i bilen så da er det bare å legge ut noe bilder

Shiny

Bilde090.jpg

Dør montert

Bilde080.jpg

dør 2 under montering

Bilde085.jpg

Klarering mellom dash og mid

Bilde087.jpg

Bilde082.jpg

Taket er jo også trekt

Bilde086.jpg

spiller er delevis montert

Bilde084.jpg

Dere får ikke bilder av bagasjen enda :) vi skal oppgradere litt baki så nå blir det ferete amp til frontsett.

I Morgen kommer vel Crossblock og Focal Dual monitor i posten så skal vel ta noen bilder da

Teamsjef For

Team Din-Bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider