oledeg Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Åh lakk??? Hvordan hvordan hvordan?????? Noe er hemmelig men kan nevne. Vi skal fremdeles ha svart bil, og wet look klarlakk. Motivlakkering blir hvis planen går i boks. Det blir en djevel på panseret som holder et basselement (ala hva vi bruker) resten av bilen blir hemmelig Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Spennende da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Tøfft prosjekt, dette har jeg tro på:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Tøfft prosjekt, dette har jeg tro på:) Takk Takk :) Har sveiset litt i dag og Batterilader Har også sveiset ramme til gulv Og en ramme til forsterker Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Fete basser! Har troen på Ground Zero... Skal bli gøy å følge med på dette prosjektet. Ekstremt utstyr og meget bra installasjon ser det ut som det blir også. Kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laggis Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 hvordan går det her da? virker som et bra prosj dette;) når tenker du å bli ferdig da? Siter Mercedes Benz E280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 hvordan går det her da? virker som et bra prosj dette;) når tenker du å bli ferdig da? Vi jobber som bare det nå, og fra den 1 skal jeg jobbe 100% på primeraen, siden anlegget skal være ferdig 22 mai natt. Dette betyr altså at bilen blir ferdig til gatebil ;) Det virker som jeg har godtid enda, men med tanke på alt annet en bare anlegget har vi mye jobb igjenn. hehe og bilen skal vel lakkes om 2-3 uker :) Kommer bilder litt uti uka med kassebygging ol. :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Kor har du kjøpt ladderen til batteriet? Åssen funker denne i detaljer...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 du kobler i støpselet og poff så lader den! :P Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 I dag er det en liten update :) Vi har mekket kasse, og når denne skulle monteres inn i bilen fant vi selvfølgelig ut at bagasjen i primusen ikke er rett gitt. Så meg og han steffen jobbet for å få det i vater og dæven ble jo rett til slutt jo Nå lar jeg bildene snakke for seg selv i dag, kommer en update til på søndag med alt vi har gjort :) kassen forsterker montering underveis, og legg merke til vateret, rett det og jo har er bilde av en hard arbeider som retter ut gulvet gitt Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Sorry for litt lit oppdateringer i det siste stresset med å måke inn mye bilstereo før gatebil, mobilbilder og skittne dører men men bedre en ingen ting Nei se noe er jo laget og trekket gitt. Og en dør ble trekket opp ser litt mongis ut på bilde, men ble bra Etter MYE trening begynner trekkinga mi å bli bra jo hehe Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 og der var anlegget ferdig eller degvold? sugen på og se bilder av ferdig-bygget! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrmaBråten Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Å nei er nok ikke ferdi detta ennå nei ;) mye jobb igjen når det gjelder fin puss å diverse ;) skal jobbe litt i helgen nå så får se hvor langt vi kommer :) skal sørge for oppdatering jeg :P hehe Siter Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 og der var anlegget ferdig eller degvold?sugen på og se bilder av ferdig-bygget! Er vel ikke lenge igjenn Kim. Vi har hatt noen småproblemer og designfeil slik som at jeg måtte rive hele bagasjen for å komme til ampen, men men. Ventet på noen deler nå så i natt satte jeg igang med redesigning av det meste baki bagasjen. Nytt gulv ny forsterkermontasje kasse osv. Blir ferdig med det siste baki i dag. så gjelder det bare å lempe inn det meste utstyret før vi tar turen ned til sandnes og blir med Lyd i bil på en liten tur :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Så nå er det lyd i bilen så da er det bare å legge ut noe bilder Shiny Dør montert dør 2 under montering Klarering mellom dash og mid Taket er jo også trekt spiller er delevis montert Dere får ikke bilder av bagasjen enda :) vi skal oppgradere litt baki så nå blir det ferete amp til frontsett. I Morgen kommer vel Crossblock og Focal Dual monitor i posten så skal vel ta noen bilder da Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg