oledeg Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Var ikke helt fornøyd med bagasjen, så jeg tok meg litt tid å begynte på nytt i dag, kom faktisk ganske langt og ble meget fornøyd så da legger vi ut et par bilder Forsterkerene har god plass, 2 på sidene med bunn opp og en focal dual monitor i midten Orker ikke skrive så mye i dag så da får bildene snakke for seg selv Ampen bare lagt på plassen sin, kommer litt høyere en på bilde Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Har fått gjort litt i dag og. Jeg har akkurat fått inn noen nye amper til bilen, så da kunne jeg ikke holde fingra fra fatet måtte modifisere dem litt. Lexan plate i bunn nå og ble ganske fornøyd. Begynte med å skjøre ut ei bunnplate i lexan Bilde av test og byggeampen min, greit å ha en det ikke er så falig at det blir noen riper på Så måtte jeg teste om den passet (det ble perfekt) Så pakket jeg opp den nye Ampen Borret 4 hull i lexanplaten og felte ned skruehodet. Etter dette borret jeg 4 hull i forsterkeren og gjenget opp disse. Dette var en nærvepirrende jobb men det finnes flere slike på lager så det var en mager trøst hvis noe skulle gå som uventet Dette gjorde jeg med 2 amper gikk tom for strøm på kameraet så da ble det ikke bilder av den siste ampen, men den er helt lik så da er det ikke så falig Har er bilde av test ampen og ene nye ampen med glass, fant også vinklingen på wooferene så da blir det støping i morgen. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Dette ser jo dritbra ut, ossen går det nå da, ferdig? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Dette ser mer ut som en skryte tråd :) hehe Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 brukt sånn ca på alt i alt da? Veldig gjennomført må jeg si:) Ferdig med alt da? Vært arti å sett sluttresultatet :D Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidvilla Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Selvom det er en gammel tråd... Noe som har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Haha viste ikke at det var liv i denne tråden enda men hvis dere vil kan jeg laste opp bilder av det jeg har gjort de siste 2 dagene :p kommer etterpå Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Det som har skjedd er egentlig veldig enkelt. Jeg ble ferdig med prosjektet. skal legge ut bilder av det senere. Men i en tragisk bilulykke klarte jeg å rassere masse av det jeg hadde gjort i bagasjen så ble litt lei. Da gadd jeg ikke bygge på en stund. Men så kom noen gamle bekjente på besøk å klaget litt på det, så for 2 dager siden begynte jeg igjen for fult. Har ikke byggebildene akk her nå men de kommer de og. Har bilder av det som er gjort i allefall :) Litt lakkering i dash. Vet fargen ikke passer helt inn men skal trekke om dører og resten av driten forren svart så da blir det vel bra tenker jeg :) Så måtte jeg mekke nye deksler til 6,5" Har ikke bygget montasje til seas enda, Vet ikke om jeg helt gidder det enda så kjører de jeg bygget tidligere til Utopia BE Så ville jeg ha litt mer plass i bagasjen i forhold til det jeg vanligvis bygger så da Mekka jeg kasse i hjulbrønnen Ja dette er det jeg rakk de siste dagene så. skal se om jeg ikke bygger gulv til helgen. Kommer helt ann på om jeg får tak i mdf plate:p Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djj91 Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Ser ut som et kjempeprosjekt om jeg må si det selv! Bra utført så langt i allefall! :) Siter Why do i Beat My Meat? Bitch, That Sloppy ass Pussy a Starving Dog Wouldn't Eat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Takk takk, ja det er mye jobb. Men stresser ikke jobber bare så mye jeg gidder:) MDF er bestilt, Kjøpte også litt kabler og kob matriel i dag. Til og med sub. Lodda kabler :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 Hei folkens, jeg var en tur på loftet i stad. Da fant jeg de gamle dørene som jeg hadde. I dørene satt det Focal utopia BE 6w3 og 3w2 Altså enklere sagt resten av Utopia BE settet mitt. Tenkte kanskje teste utopia vs seas hvis noen er intrisert i dette ??? Hadde kanskje planer å montere utopia settet istede hvis det låter penere :) Har til og med mellomtonene så skal se om jeg ikke monterer disse eller om jeg kjøper seas :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Dette forumet er litt dødt egentlig, men kan jo legge ut en update hvis folka vil ha det Speildeksler Kasse og bagasje Begynt litt trekking Var i oslo i dag og hentet nye Midbassere Montert ny spiller Og DSP Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Ja noe har skjedd heldigvis:p PGA Feil på eu kontroll måtte jeg bytte ut en bremseskive, så hvorfor ikke bytte ut alle? Var jo inne og hentet en forsterker, denne måtte jo testes så da var det bare å montere den med en gang jeg kom hjem Måtte trekke en kabel til siden jeg nå skulle kjøre 3 veis i fronten Fikk ikke brukt de pyntedekslene som jeg laget før så da var det bare å montere rett i de orginale uorginale festene mine Så ett lite bilde av tweeter og mid, tweeter skal som sagt vinkles på nytt Er det faktisk noen som gidder å lese dette? eller:P synes det var litt dårlig med tilbakemeldinger assa Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hva brukte du for å bygge dekselet til mellomtonen? :) Kunne tenkt meg noe lignende i min bil, da jeg har et treveis frontsett liggende som jeg sliter litt med å montere skikkelig. Hvor mye kom materialet på? :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hva brukte du for å bygge dekselet til mellomtonen? :) Kunne tenkt meg noe lignende i min bil, da jeg har et treveis frontsett liggende som jeg sliter litt med å montere skikkelig. Hvor mye kom materialet på? :) Ja det er simpelt, funker og ser bra ut. Først kuttet jeg ut MDF ringen og brukte limpistol så jeg fikk vinklingen jeg ønsket. Med en liten spacer. Etter dette brukte jeg støpeplast som jeg har kjøpt hos installbay. Så er det en liten slipejobb før sparkling og trekking. Men bare så det er sagt er delen lett å lage men dritt å trekke. Ett tips hvis du skal kutte ut baffel til mid siden denne er så liten så funker hullsag best. Slik du monterer på drillen. Helst 2 skikkelige som er helt runde Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg