lroedal Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hullkopper har jeg tilgang til, da svigerfaren min er sjef på den lokale Wurth-butikken! :) Har mye treverk liggende også, så da må jeg jo i grunn kun skaffe støpeplast da.. :) Hvordan er dette å jobbe med i forhold til glassfiber? Prøvde meg så smått på det, men det ble ikke noen suksess syns jeg.. :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hullkopper har jeg tilgang til, da svigerfaren min er sjef på den lokale Wurth-butikken! :) Har mye treverk liggende også, så da må jeg jo i grunn kun skaffe støpeplast da.. :) Hvordan er dette å jobbe med i forhold til glassfiber? Prøvde meg så smått på det, men det ble ikke noen suksess syns jeg.. :( Det er lett å jobbe med. Som sparkel bare mye fastere. Litt som leiere egentlig. veldig simpelt når du har blandet det riktig. Men det tar ca 24 timer før det er gjennomherdet Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Siden forsterkeren nå er testet må den jo monteres skikkelg. Så etter skolen i dag har jeg funnet ut hvor denne skulle sitte og montert den fast :) Jeg mangler enda å hente meg en 4.100, få fikset nye koblings bokser, pyntedeksel over amp/gulv. Men dette kommer forhåpentlgvis neste uke Ble ganske fornøyd med vinkling montasje til slutt. Dene er festet med 5 skruer. 2 i Metall rammen og 3 til subkassen. Subkassen er som sett tidligere festet forsvarlig med 4 M6 bolter Fikk ikke helt med vinklingen men prøvde Dere så sikkert at jeg har en midlertidig amp slengt nedi sub kassen. Det er denne som skal byttes med mosconi 4.100 og monteres i venstre side i bagasje Kabler og alt blir selvsagt gjort penere når det er tid for montering. Det er bage greit å ha lyd i bilen siden jeg pendler over 2 timer vær dag Så hva synes dere om forsterker vinklingen Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soddy Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 i helvette.... litt av et annlegg!!! har du målt hva max watt, eller strømforbruk, deviasjon i volt er under oppstart av annlegget.. ved dette mener jeg av og fyre det fullt opp! og ja vill du anbefale focal? skulle hatt noe nytt i min nyinkjøpte bil! men er vell eeen del jeg burde skifte av batteri altenator og kabler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrex Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Flott prosjekt :) God inspirasjon til eget prosjekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemoas Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Har du de gamle dørtrekkene fortsatt? og er du eventuelt interesert i og selge? forøvrig ser det ut til og bli et bra bygg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg