Toførti Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Takk takk. Ja snusen satt bra:) Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Du var på tv'n i dag også:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Hvor?:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 samme innslaget ja...:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 åja:P trodde han hadde sladda rundt på ny film jeg:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Stemmer det:) Ble et lite bilde og et avsnitt i nye råner`n magasinet også. Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hei. Hvor mye nm har du i motor? Tøft prosjekt forresten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hei du! Vet faktisk ikke hvor mange nm det er. Fikk aldri noe svar på det når jeg justerte/bremsan. På bremsepapiret står det bare kw. Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Lenge siden jeg har oppdatert her nå, så legger ut noen bilder av det jeg har fått gjort i det siste. Ellers blir det lite tid til bilen om dagen fordi jeg har kjøpt hus og har stor oppussing på det. Da har jeg fått sammen bilen igjen etter renovering av fjørbein forran. Di gamle var rustne, dempara lakk og bremsene var dårlige. Har kjøpt nye felger også, Ble 10x17" bak og 8,5x17" foran, felgene er fra BMW E34 så litt ombygging av stikkaksler og nav foran får det bli. Bolt on spacer med BMW sirkel går jo også, men da må jeg bredde skjermene. Har et lite håp om at det kanskje kan gå uten bredding om jeg bare borrer ny boltsirkel, men har mine tvil. Legger ut bilder av de seneste oppdateringene: Litt nye bremsedeler Ventilerte skivene litt mer. Blir vel nye skiver når jeg skifter boltsirkel tenker jeg. Nylakkerte fjærbein og nye Bilstein Clubsport Komplett fjærbein Nye felgene, 10x17" bak og 8,5x17" foran, BMW boltsirkel, så litt ombygging trengs på både stikkakslinger/nav og skjermer Felgen havnet langt ut! Her med 35mm bolt on spacer. Håper jeg skal klare å få trekt gummien under skjermen uten spacer men har mine tvil. Så da er det bredding som gjelder, men skal jeg først bredde så vil jeg ha spacern så det blir godt synlig bredding med felgen med helt ut. Gjerne litt synspunkter på det. Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Det kommer til å bli ei svær rompe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahn-a Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 kjøp glassfiber bredding hos rune hansen motorsport han bor på elverum og er ikke duyr men husker ikke nettsia hans i farta søk på google rune hansen motorsport så finner du det der:P Siter Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang. Volvo Amazon Type Grom Bilcross VW Golf Bilcross 160hk "solgt" VW Golf Delebil 112hk "solgt" Vw Golf Delebil 90hk "solgt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Denna blir brei over ræva ja. digg det,hehe! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 rune hansen var jo dritbillig:O http://www.runehansenmotorsport.com/photo_album1.html Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahn-a Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Toførti du har ikke to bærebruer liggenes til rn billig penge for jeg drepte begge under takinga mi på gardermoen:P Siter Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang. Volvo Amazon Type Grom Bilcross VW Golf Bilcross 160hk "solgt" VW Golf Delebil 112hk "solgt" Vw Golf Delebil 90hk "solgt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toførti Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2012 Bilen er nå solgt, motor og karosseri har gått hver for seg. Men gode minner finnes igjen: ¨ Nytt bilprosjekt med sugemotor er på plass, nå iform av en PV 1957 med 2,7liter:) Siter Neste prosjekt blir 245 veteran 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg