Gå til innhold

Skogsgrønn 2,5l weber Långfemma 1975

Ranger emnet

Toførti

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, så legger ut noen bilder av det jeg har fått gjort i det siste. Ellers blir det lite tid til bilen om dagen fordi jeg har kjøpt hus og har stor oppussing på det.

Da har jeg fått sammen bilen igjen etter renovering av fjørbein forran. Di gamle var rustne, dempara lakk og bremsene var dårlige. Har kjøpt nye felger også, Ble 10x17" bak og 8,5x17" foran, felgene er fra BMW E34 så litt ombygging av stikkaksler og nav foran får det bli. Bolt on spacer med BMW sirkel går jo også, men da må jeg bredde skjermene. Har et lite håp om at det kanskje kan gå uten bredding om jeg bare borrer ny boltsirkel, men har mine tvil.

Legger ut bilder av de seneste oppdateringene:

116753-1416723.jpg

Litt nye bremsedeler

116753-1416727.jpg

Ventilerte skivene litt mer. Blir vel nye skiver når jeg skifter boltsirkel tenker jeg.

116753-1416737.jpg

Nylakkerte fjærbein og nye Bilstein Clubsport

116753-1416745.jpg

Komplett fjærbein

116753-1416758.jpg

Nye felgene, 10x17" bak og 8,5x17" foran, BMW boltsirkel, så litt ombygging trengs på både stikkakslinger/nav og skjermer

116753-1416752.jpg

Felgen havnet langt ut! Her med 35mm bolt on spacer. Håper jeg skal klare å få trekt gummien under skjermen uten spacer men har mine tvil. Så da er det bredding som gjelder, men skal jeg først bredde så vil jeg ha spacern så det blir godt synlig bredding med felgen med helt ut. Gjerne litt synspunkter på det.

Neste prosjekt blir 245 veteran 75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp glassfiber bredding hos rune hansen motorsport han bor på elverum og er ikke duyr men husker ikke nettsia hans i farta søk på google rune hansen motorsport så finner du det der:P

Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang.

Volvo Amazon Type Grom Bilcross

VW Golf Bilcross 160hk "solgt"

VW Golf Delebil 112hk "solgt"

Vw Golf Delebil 90hk "solgt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toførti du har ikke to bærebruer liggenes til rn billig penge for jeg drepte begge under takinga mi på gardermoen:P

Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang.

Volvo Amazon Type Grom Bilcross

VW Golf Bilcross 160hk "solgt"

VW Golf Delebil 112hk "solgt"

Vw Golf Delebil 90hk "solgt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...