tho-ask Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Dette er en litt eldre men kjempe god bilforsterker. 2x200w RMS Jeg skal slege den for 2000kr. Eller komm med bud. For mere informasjon se denne linken (pdf-fil) : ftp://208.187.38.55/Phoenix_Gold/Manuals/Amplifiers/ZXti/zx2chann.pdf eller så er det bare å sende mail eller ringe meg: Mob Thomas: 41108563 e-mail: thomas_askeland@hotmail.com Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 prisen prutbar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Beklager, den er så lav jeg kan trekke den, har en annen mulig kjøper på den også til samme pris. Men han er ikke sikker, så hvis du vil ha den så kan du få den til 2000kr. Jeg synes kanskje den er verdt 2500, men jeg MÅ ha penger Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 er veldig interessert, hvis den ikke er solgt da.. Ser den grei ut? ikke riper osv? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jeg har en kjøper på den forsterkeren og en kasse med doble 15" i. Alt dette skal jeg ha for 4000kr. Kassa skal jeg selge for 1500kr, så da blir det 2500kr for forsterkeren. Han som vil gi dette har ikke pengene før neste uke, så hvis du vil ha dette så kan du få det for 4000kr, men jeg kan godt selge forsterkeren separat for 2500kr. Beklager sent svar, har ikke hatt internett tilgjengelig på en uke ca. Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by tho-ask Jeg har en kjøper på den forsterkeren og en kasse med doble 15" i. Alt dette skal jeg ha for 4000kr. Kassa skal jeg selge for 1500kr, så da blir det 2500kr for forsterkeren. Han som vil gi dette har ikke pengene før neste uke, så hvis du vil ha dette så kan du få det for 4000kr, men jeg kan godt selge forsterkeren separat for 2500kr. Beklager sent svar, har ikke hatt internett tilgjengelig på en uke ca. Skal tenke litt på dette, skal forbi larvik til lørdag =) Har egentlig ikke bruk for flere forsterkere nå, men har lyst til å ha ZX-350 igjen, hadde det før.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 hva slags subber er deT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Power W15 15-tums Bashögtalare. Cellulosamembran. Foamupphängning. Impedans 4ohm. Känslighet 91dB. Frekvensomfång 25Hz-3kHz. Effekttålighet 400W max. 200W RMS. 40oz magnet. Monteringshål 353mm. Monteringsdjup 150mm. Magnetdiameter 135mm. De koster 788SEK + basskassa som kostet 1100 i materiale. Kassa er laget av 22mm MDF og er veldig solid, den er uten bassreflex og er på ca 140L. Den er sålangt ikke trekt med noe filt, men det kan jeg godt gjøre for ett lite tilegg i prisen (100kr eller no). Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by tho-ask Jeg har en kjøper på den forsterkeren og en kasse med doble 15" i. Alt dette skal jeg ha for 4000kr. Kassa skal jeg selge for 1500kr, så da blir det 2500kr for forsterkeren. Han som vil gi dette har ikke pengene før neste uke, så hvis du vil ha dette så kan du få det for 4000kr, men jeg kan godt selge forsterkeren separat for 2500kr. Beklager sent svar, har ikke hatt internett tilgjengelig på en uke ca. Jeg kjøper den jeg, hvis jeg kan hente den i larvik på lørdag? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Da kan du komme til lørdag å kjøpe den for 2500kr. Den er ikke utseende messig som ny, den er tross alt ganske gamel. Men det ser du jo til lørdag. Alt virker 100% på den, den har akkurat hvert på service, en tulling klarte å koble feil. Men nå er alt fiksa. Det som gikk var bare den ene print-banen på minusen, men den er fiksa som sakt. Snakkes til lørdag. Min mobil: Thomas 41108563 Men du var ikke interesert i basskassa? Er veldig hissig på å selge den å, si ifra om du har noen bekjente som trenger den da, det hadde vært snilt av deg. Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by tho-ask Da kan du komme til lørdag å kjøpe den for 2500kr. Den er ikke utseende messig som ny, den er tross alt ganske gamel. Men det ser du jo til lørdag. Alt virker 100% på den, den har akkurat hvert på service, en tulling klarte å koble feil. Men nå er alt fiksa. Det som gikk var bare den ene print-banen på minusen, men den er fiksa som sakt. Snakkes til lørdag. Min mobil: Thomas 41108563 Men du var ikke interesert i basskassa? Er veldig hissig på å selge den å, si ifra om du har noen bekjente som trenger den da, det hadde vært snilt av deg. Hei igjen ja, høres veldig bra ut, har du kvittering på reperasjonen eller? Greit å vite at den reppen er 100% bra. Jeg personlig er ikke intr. i subbene da jeg skal kjøpe ny sub til lørdag, og skal bare ha en 12". Men skal lufte det litt for kamerater så får vi jo se. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jeg jobber på Larvik audio video service. Det er de som har reparert den, og de er en autorisert service stasjon, så kvittering derfra skal jeg fikse i morra. Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by tho-ask Jeg jobber på Larvik audio video service. Det er de som har reparert den, og de er en autorisert service stasjon, så kvittering derfra skal jeg fikse i morra. Den er grei, da hører du fra meg på Lørdag, er forbi der i 10 tiden tror jeg. Hvor kan jeg møte deg da? mob: 40 24 88 12 - Nils Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 SOLGT til Zetec for 2500kr. Håper du blir fornøyd med den. Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg