Gå til innhold

Ny bil til maks 45 000,-

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for tipset om E190 2.3 16V. Fant en interresant som jeg skal gå å se på, sammen med en 5-serie. Men er usikker på om jeg skal velge den eller BMW 525. MB har automat, mens BMWen har manuell. Begge er i OK stand.

Opel Kadett GT 1985 - Død :(

Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D

1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kan du jo alltids se hvem som ser helt for jævlig ut og snurrer og er stygge...:redbite

E30 er en av de peneste bilene som finnes i mine øyne. Og ja, de snurrer hele tia. Går ikke ann å sladde/drifte med dem i det hele tatt! *ironi* Bare se på Fredric Aasbø, vant Nordic Drifting Series + Powerdrift ifjor (noe du sikkert vet). Og den bilen er ikke særlig mye modifisert heller, faktisk.

Både E34 525 og E30 325 er fine biler og drar ca like bra (da mener jeg E34 525 24v, dvs '91 og oppover), så jeg ville valgt den som passer deg best ang. plass og størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 er en av de peneste bilene som finnes i mine øyne. Og ja, de snurrer hele tia. Går ikke ann å sladde/drifte med dem i det hele tatt! *ironi* Bare se på Fredric Aasbø, vant Nordic Drifting Series + Powerdrift ifjor (noe du sikkert vet). Og den bilen er ikke særlig mye modifisert heller, faktisk.

Både E34 525 og E30 325 er fine biler og drar ca like bra (da mener jeg E34 525 24v, dvs '91 og oppover), så jeg ville valgt den som passer deg best ang. plass og størrelse.

ja, den matt svarte e30'n? det er fordi føreren er i en klasse for seg og eier de andre da.. i england ble en driftingkonkurranse vunnet av en ford sierra l100 pick up med xr4i motor, så det går an å vinne med hva som helst sålenge føreren er god nok+ litt heldig med finalesladden.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset om E190 2.3 16V. Fant en interresant som jeg skal gå å se på, sammen med en 5-serie. Men er usikker på om jeg skal velge den eller BMW 525. MB har automat, mens BMWen har manuell. Begge er i OK stand.

bare hyggelig, får håpe du finner bilen du liker og blir fornøyd.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte E30'n ja. Fredric Aasbø er absolutt en god sjåfør (av de beste i Norge i mine øyne), men det er flere som er på høyde med han. Om han var heldig med finalesladden vet jeg ikke da jeg ikke så den, men etter å ha sett han mange ganger gjennom forrige sessong så vil jeg ikke si at han er heldig med sladdene, han har stålkontroll.

Beklager OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte E30'n ja. Fredric Aasbø er absolutt en god sjåfør (av de beste i Norge i mine øyne), men det er flere som er på høyde med han. Om han var heldig med finalesladden vet jeg ikke da jeg ikke så den, men etter å ha sett han mange ganger gjennom forrige sessong så vil jeg ikke si at han er heldig med sladdene, han har stålkontroll.

Beklager OT

Ja, selvfølgelig har han stålkontroll, men med litt flasks i TILLEGG så blir det jo bare enda større inngangshastighet/drift angle. Det var det jeg skreiv, men du gjorde litt om på det.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS Bildeler har deler. Ligger på Sirevåg, rett etter Brusand. Het tidligere OS Bildeler. Veldig hyggelige folk, og som oftest god service. ( gs bildeler bmw - reservedeler bmw - bmw-deler molde )

Og som hun ene som jobber der sa, "Alt e billigt på Sirevåg" :)

Meld deg inn i BMWCCN så får du også rabatter på både GS og Bavaria.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa han kun ville ha kontant, men det får være hans problem.

Nå har jeg vært å sett på en 1969-modell Volvo 144, og lurer på om jeg heller skal kjøpe den.

Er den noe jeg må være obs på med disse bilene?

Opel Kadett GT 1985 - Død :(

Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D

1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider