turn-in Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan beskytte uniball leddene mot støv og vann? De vil bli spist opp ganske fort ellers tror jeg, ettersom bilen er i daglig bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Er vel at de slites fort som er ulempen med Uniballs.. Kan jo bruke gris/fett utvendig evt. sette på smørenippel. Men det krever litt vedlikehold og jevnlig renhold og nytt fett siden det vil feste seg mere dritt på de og fettet vil utvikle seg til slipepasta. men holder vannet ute da :) Hvis det ikke er noen som vet av støvhetter her inne da :) ikke umulig...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Ja, å smøre på fett har jeg også tenkt på. Rengjør man ofte og legger på nytt fett bør de holde en stund lenger. Skal ikke kjøres om vinteren eller på grusvei heller denne bilen. Jeg fant akkurat et firma i Tyskland som har mansjetter, ISA-Racing. Men de har ikke webshop, så er fortsatt åpen for innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Sykkelslange og slangeklemmer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Sjekk hos Norges største nettbutikk av spesialdeler til bilsport. RS122 Støvhette i gummi til uniball Kr. 50,- Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Snowball Racing Production har også det.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Flotte greier, da ordner det seg! Sykkelslange og slangeklemmer? Enkel og billig løsning, fungerer nok det også. Tror faktisk jeg må gjøre noe sånt på den ene lenkarmen, for der er bolten klinket fast i uniball leddet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg