jan_85 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 noen her som vet hvor jeg kan få tak i baklykter?? det tøffeste hadde jo verdt LED lykter..... vist det finnes da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Javisst finnes det! Tyske coupeteile fører sånt, de har til og med ganske mange forskjellige varianter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_85 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 drit bra!!! har leitet meg i hel på nettet uten å finne noe! men hadde sitt biler med slike lykter tidligere så hadde et håp!!! takker så meget!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Om du har en Coupé anbefaler jeg deg å ta turen innom fiatklubben og det engelske Coupé-forumet. Enormt mye kompetanse og tips å hente der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg