rs_cr Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Er ikke dette den bilen som er på fremsiden av det nye Performance VW? En helt sinnsykt rå bil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 nei. er ikke den! den andre har annen farge! pluss at den har sofa forran! genial bil!!!!! hvis ikke jeg tenker paa en annen naa... og det gjorde jeg... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by boramannen Er ikke dette den bilen som er på fremsiden av det nye Performance VW? En helt sinnsykt rå bil!!! [/quote hvordan har du klart å legge inn bilder her nå da?:eek: :) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 [/quote hvordan har du klart å legge inn bilder her nå da?:eek: :) [/b] Er ikke så vanskelig. Det går ikke å laste opp bilder fra maskinen etter hva jeg har forstått. Det du gjør hvis du har lyst å vise frem et bilde du finner på nettet her på forumet er følgende: 1. Klikk med høyre musknapp på bildet. 2. Gå så ned på egenskaper. 3. Kopier http:// adressen som kommer opp. 4. Lim denne inn under IMG funksjonen her på forumet. Vips: bildet i tråden din, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by vwgolf2 nei. er ikke den! den andre har annen farge! pluss at den har sofa forran! genial bil!!!!! hvis ikke jeg tenker paa en annen naa... og det gjorde jeg... hehe Har sjekket litt rundt på nettet. Det ER den bilen som er coverbil på nyeste PVW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Den er cover-car i November utgaven ja, mulig desember utgaven har kommet nå? Uansett, den er jo sinnsykt gjennomført! Likte ikke helt felgene, men ellers var den STRØKEN! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 helrå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Fikk desember-utgaven i posten i dag, ingen einsere denne gangen, men blant annet nok en ultrasær Cult Society II'er, og en rar mørk IV'er som Cover Story Men denne svarte Westside-einseren er en av mine absolutte favoritter (nei, jeg digger ikke bare old school;)) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 indeeeeeeeed, nice car. felgene ser ut som porsche felger, dumt at det skal vere at det dyreste er tøffest nå til dags, leste om en fyr i performance vw okotober issue som hadde kjøpt 4 emblem fra porsche til rett rundt 2000 norske kroner, hørt noe så sykt ???? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by olemarius indeeeeeeeed, nice car. felgene ser ut som porsche felger, Det er Porsche felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by Kid-A Men denne svarte Westside-einseren er en av mine absolutte favoritter (nei, jeg digger ikke bare old school;)) Min også... den type Old-school er fet... liker ikke sånn med masse krom, men denne typen med små fangere så bra ut. Er noe å tenke på istedenfor 90-fangere (SOm jeg har lyst på...) Blir vel Golf-innkjøp snart... når jeg får flytta... OG får plass til å lagre den. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg