Håkonlie Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 har en ford focus 99 mod. den rister i ratttet når jeg kjører på motorveien. har avbalansert hjula, men hjalp ikke stort. Felgene er ikke orginale og det er ikke senterringer på de. kan dette ha noe med ristinga? eller kan det være noe annet. Det er mest sannsynlig ikke skivene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 nesten garantert manglende senterringer som gjør at det rister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Viss du mangler senterringer og du skulle hatt det, får du nok risting! Eg mangler senterringer på bakdekka (på vinterfelgene) og har nok litt risting i bilen når eg køyrer i 90 (marsfarten min) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Senterringer kan gjøre det ja, men hvis det blir borte når du slipper gassen er det drivakslene dine Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 så det kan ikke være styrekule eller noe sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 det er ikke under gasspådrag. så det er ikke drivakslingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 det er styleledda som er probleme.... fant jeg ut. ingen som er interressert i 4 stk 15" borbet felga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg