Gå til innhold

Min Golf 1 Rabbit GTi

Ranger emnet

mortenwb

Anbefalte innlegg

Da var sommerhjula på vei i posten! + midlertidig gummi skaffet(brukt). Dekkene jeg bestilte kommer ikke på en stund, så jeg får kjøre på alternativt sålenge. :driving

Gleder meg spent til å se hvordan det vil hjelpe på helhetsbildet av gølfen + jeg får senka den de 5cm jeg måtte heve den for å få på lånehjula jeg har nå.

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Digg :) Blir spennende å se bilen med felga på :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er midlertidig-dekk lagt på felgene.Han som hjalp meg (lokal kompis) hadde fått ny avballanseringsmaskin, så fikk ikke ballansert felgene i dag. Får dem ballansert i morgen rundt 12, så får hive dem på i morgen etter jobb. Må jo senke bilen igjen og :D

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felger på. Fikk ballansert dem i dag å montert. Ble mye mer behagelig å kjøre og :D

(beklager dårlige bilder, de er tatt med mobiltelefon)

Bilde :

23052008013.jpg

Og ett litt lenger fra:

golf_ronal.jpg

Neste blir nå å få sandblåst å fjernet rust nederst i starten på hver bakskjerm, å få montert nye GTi-breddere. Synes det ble bra jeg :D

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakkert! Disse felgene passet bilen som hånd i hanske. Regner med (og håper på) at du skal droppe bredderne nå. Det er jo plass nok til disse hjulene bare vha. valsing og hjulbuene dine er jo tilsynelatende jomfruelige og fine:).

Ja, skal ikke ha på gti-breddere. Skal jeg ha på noe skal det være den lista som går fra kanalen å litt opp på hjulbuen bare. Kunne gjerne ha valset litt ja, er det mulig å valse ut mye?

Skulle å ha senket bilen litt mer bak, men får FAEN ikke løs justeringskruene på demperene. Får vel sette meg ut i sola å pirke bort de tapestripene nede på døra å :D

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med Ronal Turbo på denne.

Må si meg enig der ja :m'm:

Hvilke dekk har du på tralla? Ser du skriver at du har bestilt nye, hvilke kommer i posten?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke store profilen :tannløs:

Blir spennende å se hvordan 175/50 blir. Selv har jeg 185/45 på Ronalene mine, veldig fornøyd med det. Du får slenge opp noen bilder når du får på de nye dekka ;)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal ikke ha på gti-breddere. Skal jeg ha på noe skal det være den lista som går fra kanalen å litt opp på hjulbuen bare. Kunne gjerne ha valset litt ja, er det mulig å valse ut mye?

Foran kan man får strekt ut en del, om man lar skjermen stå litt i spenn etterpå. Men med så smale dekk som du har bestilt kan jeg ikke se for meg at det blir nødvendig. I alle fall ikke bak. Foran kan det lønne seg å banke opp kanten, for så å valse med et valseapparat. Men som sagt skal det ikke være nødvendig å dra ut skjermen i det vide og breie.

Godt å høre at du ikke skal ha på bredderne. Greit nok at det fjerner et av kjennetegnene på GTI, men med så moderate hjul er det bare tull å kjøre med slike rustsamlere. Og så sparer du deg spacere for å få det til å se vettugt ut;).

Bilen husker jeg fra den gikk i Follo. Må si jeg er glad i Diamantsilber metallic-Einsere:D.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider