Gå til innhold

Min Golf 1 Rabbit GTi

Ranger emnet

mortenwb

Anbefalte innlegg

Da har man tatt en tur bort på østlandet! Hilst litt på familien, spist kebab på Supergrill i Asker å hentet litt mer golfdeler. Fikk i dag; 1.stk takgrind, 1.stk grill m.kromlist + 1.sett halvkrom listesett til bilen.

Heiv på takgrinda + grillen å her er resultatet:

mk1.jpg

Vad tycks?

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser enormt bra ud. :) Du får skrike ud hvis du finner på å selge den.

Den blir nok ikke solgt med det første nei! hehe :driving

Må jo bare få på mer deler nå! Tenkte jeg skulle stikke innom en VAG forandler i morgen å få tak i klips til sidelister, da jeg garantert kommer til å ødelegge MANGE av dem!

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Golfen din kledde skikkelig de felgan, det ble stilig.

Takk for det! Hjalp på utseende ja! Må bare få tatt resten nå :D

Lite bilde til, tatt ista da jeg var kommet tilbake fra min tur Asker - > Stavanger over fjellet (noe som var knot med lav bil)

IMG_0064.jpg

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er ei justeringsskrue på gasspjeldet som du kan skru inn.

Ofte rekker ikke det når du monterer 5E-gasspjeld, så da må det også justeres på CO-skruen på LMM. Til dette trenger du en lang 3mm umbraco. Dette kan med fordel gjøres på verksted, der de har utstyr for å måle avgassene, dersom du ikke har bredbåndslambda selv (eller tilgang til å låne en);). Jeg regner med at du har montert styretrykksregulatoren fra 5E også? Den trenger du for å få glede av det nye gasspjeldet.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider