acoupe Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg trenger litt hjelp ang. 2fast2furious bilstereo serien. Hvor kan jeg få tak i basskassa med 2 12" sub og forsterker som samlet pakke? Og er det noen som har testa dette anlegget?er det bra? Jeg har fire av de 250watt høytalerne som er med i serien, og jeg tenkte at resten av serien burde jo passe bra med disse, eller er det noen som kan anbefale noe annet som går bra sammen med disse høytalerne? jeg trenger hjelp!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21067&perpage=15&pagenumber=1 Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 det er laightinig audio. kan sees som et nybegynner anlegg. ikke no mer en det. viss du tenker på det som står bakpå bilsport noen ganger. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Lightning Audio er det du tenker på da. http://www.bilradiospes.no hadde en pakke med noe stasj for en stund siden, send en mail da. Di selger og div produkter i denne serien Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 FF utstyret får du selvfølgelig kjøpt her: ;-) http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=620 Har noen 2x12" kasser igjen også....med større forsterker...til 2.990,- Kvalitet? ...En spade er fremdeles en spade... ;-) MEN for å si det veldig enkelt....bedre basspakke til 3000,- finner du ikke pr.dags dato ihvertfall ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Sitat Originally posted by ALJ_GSi laightinig audio. ..om det er Lightning Audio du prøver å skrive....så er det korrekt at det er de som lager FF produktene ja ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 2000 er jo veldig lite innen bilstereo så om det er dette du vil ha så løp og kjøp... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 ble litt kluss med skrivinga mi, hadde det litt travelt..hehe.... Men altså, jeg har ikke sikta meg ut akkuratt den serien med bass og forsterker. Jeg vil ha så bra lyd som mulig for minst mulig penger. Bassen er kanskje det viktigste for meg at er bra, og om det er 1 eller 2 elementer er det samma, bare det er rå lyd. Jeg gidder helst ikke å bruke mer enn 3000,- på bass element denne omgangen, og den samme prisen går også for forsterker, altså rundt 6000,- for sub og forsterker vil jeg bruke. Hva kan dere anbefale meg å kjøpe?? Jeg skal lage kassa selv til subben så jeg trenger bare elementet. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Sitat Originally posted by @lpher ..om det er Lightning Audio du prøver å skrive....så er det korrekt at det er de som lager FF produktene ja ;-) @lpher skrive leif/internett dysleksi Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 kjøp deg alpine r12 suben den funker som f... koster 3000.. spiller bedre en rockford til samme pris.. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 okey, men hvor kan jeg få tak i den? er det noen butikker på nettet jeg kan bestille den fra?? takk for hjelpen!:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 jeg kikka litt på bilstereosenteret.no, og der fant jeg en svær og tung sub på 35 kg. litt mer detaljer: - Arizona Eagle S 12 - 12" 500W RMS - 35 KG mer sto det ikke om den. Pris: 1995,- her er sida subben er ligger på web shoppen. Er det noen som har hørt om denne eller har testa den? Jeg har dessverre ingen erfaring innen bilstereo, men synes denne virka ganske kraftig og og muligens bra, men er den det?? skinnet kan jo bedra. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Anbefaler også Alpine Type R sub, men 3000 var mye for den. Jeg har tidligere betalt 2300, sikkert ikke noe problem å få tak i den for 2500.. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlangmo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 3000 er faktisk den veiledene utsalgsprisen på lista hos nrg.......Bilstereospesialisten i Tromsø selger de for 2795,- 10" koster 1995,- og de spiller utrolig bra........Har 2 stk selv..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Jeg kjøpte en Type R sub via en Expert butikk for 2300 i alle fall (kjenner han jeg handla med da :). Sitat jeg kikka litt på bilstereosenteret.no, og der fant jeg en svær og tung sub på 35 kg. litt mer detaljer: - Arizona Eagle S 12 - 12" 500W RMS - 35 KG mer sto det ikke om den. Pris: 1995,- her er sida subben er ligger på web shoppen. Er det noen som har hørt om denne eller har testa den? Jeg har dessverre ingen erfaring innen bilstereo, men synes denne virka ganske kraftig og og muligens bra, men er den det?? skinnet kan jo bedra Hvorfor ikke en 12" DLS sub isteden. De selger en der på tilbud til 1600 kr, 500wrms den også. DLS er jo et mye mer anerkjent merke enn Arizona Eagle. Mulig att den AE suben spiller høyere (siden den er så tungt og kraftig bygd), men jeg tror ikke den spiller bedre... Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg