Gå til innhold

2f2f stereo

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp ang. 2fast2furious bilstereo serien.

Hvor kan jeg få tak i basskassa med 2 12" sub og forsterker som samlet pakke?

Og er det noen som har testa dette anlegget?er det bra?

Jeg har fire av de 250watt høytalerne som er med i serien, og jeg tenkte at resten av serien burde jo passe bra med disse, eller er det noen som kan anbefale noe annet som går bra sammen med disse høytalerne? jeg trenger hjelp!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF utstyret får du selvfølgelig kjøpt her: ;-)

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=620

Har noen 2x12" kasser igjen også....med større forsterker...til 2.990,-

Kvalitet? ...En spade er fremdeles en spade... ;-) MEN for å si det veldig enkelt....bedre basspakke til 3000,- finner du ikke pr.dags dato ihvertfall ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt kluss med skrivinga mi, hadde det litt travelt..hehe....

Men altså, jeg har ikke sikta meg ut akkuratt den serien med bass og forsterker. Jeg vil ha så bra lyd som mulig for minst mulig penger. Bassen er kanskje det viktigste for meg at er bra, og om det er 1 eller 2 elementer er det samma, bare det er rå lyd.

Jeg gidder helst ikke å bruke mer enn 3000,- på bass element denne omgangen, og den samme prisen går også for forsterker, altså rundt 6000,- for sub og forsterker vil jeg bruke. Hva kan dere anbefale meg å kjøpe?? Jeg skal lage kassa selv til subben så jeg trenger bare elementet.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kikka litt på bilstereosenteret.no, og der fant jeg en svær og tung sub på 35 kg.

litt mer detaljer:

- Arizona Eagle S 12

- 12" 500W RMS

- 35 KG

mer sto det ikke om den.

Pris: 1995,-

her er sida subben er

ligger på web shoppen.

Er det noen som har hørt om denne eller har testa den?

Jeg har dessverre ingen erfaring innen bilstereo, men synes denne virka ganske kraftig og og muligens bra, men er den det?? skinnet kan jo bedra.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også Alpine Type R sub, men 3000 var mye for den.

Jeg har tidligere betalt 2300, sikkert ikke noe problem å få tak i den for 2500..

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Type R sub via en Expert butikk for 2300 i alle fall (kjenner han jeg handla med da :).

Sitat

jeg kikka litt på bilstereosenteret.no, og der fant jeg en svær og tung sub på 35 kg.

litt mer detaljer:

- Arizona Eagle S 12

- 12" 500W RMS

- 35 KG

mer sto det ikke om den.

Pris: 1995,-

her er sida subben er

ligger på web shoppen.

Er det noen som har hørt om denne eller har testa den?

Jeg har dessverre ingen erfaring innen bilstereo, men synes denne virka ganske kraftig og og muligens bra, men er den det?? skinnet kan jo bedra

Hvorfor ikke en 12" DLS sub isteden. De selger en der på tilbud til 1600 kr, 500wrms den også. DLS er jo et mye mer anerkjent merke enn Arizona Eagle. Mulig att den AE suben spiller høyere (siden den er så tungt og kraftig bygd), men jeg tror ikke den spiller bedre...

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider