XperX Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Nakkestøttene mine både på fører og passasjerside kan jeg ikke justere ordentlig.(kan justere ned og opp, men ikke fram og bak) Hvis man lener hodet bakover gir støttene etter. Så det er vanskelig å slappe av.Og så er det vel ikke så bra ved evt et biluhell. Det skal vel ikke være slik? Hva er det disse støttene mangler? Rart at det er slik på begge sider....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 har akkurat samme problemet på min også.. Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 samme her Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Sånn er det på alle og slik skal de være. Altså ikke noe uvanlig fenomen.. Hvorvidt det er en god konstruksjon er noe helt annet :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Skal det være slik? Jeg har en av hver jeg. Den ene kan stilles inn, og en er slækk. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 alle mine 4 er slakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Det er jo bare teit. Alle som sitter på med meg klager over dette. Har en kompis som foretrekker baksetet på lange kjøreturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 når det først er snakk om nakkestøtter her, noen som har prøvd å montere skjerm i nakkestøtten? Mine (i all fall den på førersetet) er forøvrig også slakke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg