tøråsen_racing Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Hei sann Er det noen som vet om det er noe anna stabstag det går ann å bruke på corsa A En detsom er orginalt på 92 mod swing in? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Tenker du på de 3 foran under bilen? I såfall er vell de fra GSI litt større dia mener jeg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ja;) Vet du om noen som kan ha ett sånt GSI stabsag da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Vet om en som har det som ligger under hele mener jeg. Er ikke du på OMC forumet? EMIL der har mener jeg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg