Kristian_E Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Hei! Våren står på trappa snart og jeg vil senke min A4 1,8l 95 mod sedan 35/40 mm. Vil ikke senke mer. Noen som har innvendinger om hva jeg bør gjøre/ikke gjøre? Kun fjærer, fjærer og dempere? Det jeg har sett mest på er bare senkefjærer fra BSbildeler. fant et sett der til 1500,- Noen som har fjærer herfra? Tror de var cobra. Håper på kloke ord! ;) Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Så lenge demperene dine ikke er slitte kan du fint bare kjøpe nye fjærer. Er vel hvis du skal senke 60mm eller mer det kan være lurt med nye dempere :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Så lenge demperene dine ikke er slitte kan du fint bare kjøpe nye fjærer. Er vel hvis du skal senke 60mm eller mer det kan være lurt med nye dempere :) Stemmer! :) Tror du BSbildelers's fjærer er ok eller? Det er Cobra fjærer. Er det "billigfjærer"? Åssen kan jeg forresten vite om demperene mine er gode?;P Har ikke bånnet dem eller noe, og den er "behagelig dempet" nå. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Det vet jeg faktisk ikke. Har hørt mye bra om Weitec som NBS selger. Sikkert noen som har mer erfaring med Cobra her på forumet! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg