DevilsTower Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Trykk for laaang historie. Noen her har kanskje hørt om en hit&run som ble oppklart på et canadisk forum i fjor, vel, dette er samme gutta som er på ferde igjen, og i løpet av èn dag fant de ut hva karen het, hvor han bodde, hva dama hans heter, kompisen som satt i bilen, hans facebook osv og troppa opp mannsterke foran huset hans, bokset inn bilen og ringte politiet. Jeg elsker disse gutta, de jobber jo fortere enn CSI :mrgreen: Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Vectra* Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 SYKT! leste t.o.m side 26 :D dette er rått! beviser bare atter en gang hvor kraftig internett er! jævla "Kloa" havner forhåpentligvis i :jail nå :D Siter -=94 Opel vectra GT 16v=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ah! Blir varm inni meg. Er tøft når folk sammarbeider slik. Deilig bil! Er slik en skyline skal se ut. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 The Lobster ble eid. rett og slett. Herregud som jeg lo! Håper han får eieren får en seriøs oppresning, og Jamie Jacobsen aka "The Claw", "The Lobster" får en grei tid i fengsel. Genialt! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 haha... Genialt! Tøft samarbeid ja! haha: Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg