Gå til innhold

Haster! Montering av EL-vinduer foran begge sider!

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg knipset noen bilder. Den andre heisen jeg har ser identisk ut, bare at motoren er på baksiden av mekanismen iforhold til denne på bildet.

S8000059.jpg

S8000060.jpg

På dette bildet, er delenr 1315021..

S8000061.jpg

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har klart å lest meg frem til at den skal festes i to hull nede litt i framkant på døra. Men problemet er at jeg aldri får mekanismen såpass langt ned, samtidig som den er i hullene sine på vinduet og døra. Eneste skruhullene jeg nesten treffer, er der hvor den manuelle saken var festa med 4 skruer..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der skjønte jeg ikke.. Har holdt på i over 2 timer med faenskapet nå. Nå har jeg ihvertfall fått alle 3 festene fast, men ruta er rimelig skeiv, og alt kjører seg fast om jeg kjører på motoren.. :S Er jo enten et rør i veien, eller så er det den lista til vinduet som går nedi døra..

har knipset noen bilder som kommer her..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Aceofspades så er den motoren og mekanismen der rett.. Han sa at godset og spiralfjæra havner inn i cupe'en. Det gjør den ikke om jeg bytter til den andre motoren/mekanismen.

Hadde du orket å ringe rundt hullene på mekanismen som skal skrues fast i hullene du har ringa rundt i siste post? Får det faen ikke til jeg!

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du orket å ringe rundt hullene på mekanismen som skal skrues fast i hullene du har ringa rundt i siste post? Får det faen ikke til jeg!

Jepp, men da må du ta ut heisen og ta bilde av den.

Ser ikke noe på de siste bildene du la ut...

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Aceofspades så er den motoren og mekanismen der rett.. Han sa at godset og spiralfjæra havner inn i cupe'en. Det gjør den ikke om jeg bytter til den andre motoren/mekanismen.

I følge meg så er det ikke sånn du monterer motoren,er jeg virkelig så dårlig til å forklare altså

På bildet så står motoren opp ned hvertfall

Så du har byttet om høyre og venstre heis

den siden som av godset som fjæra sitter er jo nødt til å vende inn mot kupeen ellers må du ha motoren på utsiden av dørtrekket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Den motoren som står i nå, er jo den som er til rett side vel? Den andre blei jo helt feilplassert inni der. Den motoren som er i nå, er den jeg har fått til å passe mest.. :s

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt innlysende at godset må ligge nært inntil dørsiden.

Altså må den siden med fjæra ligge inn mot dørsiden.

Hvis du da får motoren som på bildet. Så har du bytta om side på heisene.

Venstre side på en bil er førersiden osv...

Må nok få rett heis i rett dør om du skal ha noe håp om å noengang kan få heist vinduene opp og ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider