daskekost Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 som topic sier. noen som har noen forslag på hvordan man skal få ordnet det igjen? er jo bare en vanlig coaks kabel. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Du kjøper ny for det å skjøte den vil gi endel tap 1-2dB noe som ikke er spesielt kjekt med tanke på at radiosignalet somregel pleier å være rimelig svakt i utgangspungtet. Jeg ville stikki å skaffa meg en ferdig ny kabel, ja det er mye mer jobb, men så blir resultatet mye bedre også. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 ja, hadd egentlig regnet med at det var det jeg måtte gjøre... men hadd håpet på om d var noe triks man kunne gjøre Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 ingen som har noe triks man kan finne på?;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hvis kablene ikke er for korte kan du jo eventuelt prøve å lodde disse ? Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg