momo Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Trur fyren skal være heldig som overlevde denne kræsjen.. og ikke minst RIP til Supraen! Ja det er Hulk Hogan's bortskjemte å hjerneløse sønn. link - Police release photos from Nick "Hogan" Bollea's crash - Autoblog Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Snakk om å ha flaks som overlevde det der. For med så mye som er ødelagt så har det vært en ganske så kraftig smell... Har godt unna ihvertfall..!! Det er ikke noe rart forsikringer på sånne type biler er himmelske dyre,når en ser sånne bilder som det der. Hjernedød er rette ordet.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Kameraten skada seg visst ganske mye, mens tullingen selv ikke fikk store skrammene Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hulk Hogan ble jo saksøkt av kompisen av sønnen sin:S Hulk Hogan saksøkt Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Såpass ja.. Det er ikke så greit. Men idiotisk hele greiene spør du meg.. Jeg trudde det gikk værst utover sjåføren jeg da..siden smellen var på den sida....!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 ja sant?? Rein flaks kan det vel kalles... Synes egentli sjåføren skulle vært dau da... Forbannade suppehovve som kjørte! men burde ikke det vært sjåføren som skulle blitt saksøkt, og ikke faren?? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg trudde nå det jeg også. Men kanskje bilen står på faren. Så da tar dem han i stedet. Ikke veit jeg. Syns det er helt idiotisk hele greiene. Men det er ikke lenge før det går skikkelig her i norge også. Så mye idiot kjøring(jeg veit jeg ikke er noe bedre selv,derfor jeg kjøper meg en "normal bil" nå), her i norge. Det skulle vært mere banekjøring/plasser som ungdom kan herje fra seg. Og ikke på Norske veier,som begynner å bli veldig dårlig nå. Tenk dere høye hastigheter på dårlig veier. En punktering eller lignende å det kan ende med forferdelse. Jeg veit det er kult og et skikkelig adrenalinkikk. Men det er ikke kult å ende opp i rullestol som et vrak,eller ha dårlig samvittighet for å ha tatt liv av bestekompisen din. Tenk på dette folkens neste gang dere har tenkt å rase kjøre.!!! Det er en liten tankevekker å se hvor mye skade som kan skje ved idiotkjøring,og hva som kan skje i ettertid.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja det er vel egentlig Hulk's bil. Derfor er han "ansvarlig" og dermed han som mottar søksmålet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja det er vel egentlig Hulk's bil. Derfor er han "ansvarlig" og dermed han som mottar søksmålet. Mulig han står som eier ja, men er Nick's bil :) Mener var.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Ja det stemmer vel, hulken sin er vel grønn.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Har sett en del programmer med den familien. Og han har brukt en del penger på den osv. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 stakkars supra omg! at det faktisk går ann å overleve det der er sinnsykt. får starte i det små og bygge seg oppover istedenfor å starte med en sportsbil da går det jo slik og! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 rest in pieces supra :( Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 RIP den Supran :( Har fulgt en del med på serien Hogan Knows Best og det har blitt lakt mye penger og arbeid i den bilen der, ja faktisk nick som har skrudd mye på den selv :P På noen episoder var de på supra treff og slikt med den også :) Den gule er nick sin og den grønne er/var hulk sin. et par filmer av suprane: nick har i tilegg til suprane 2stk viper og en 350z driftebil :P et intervju jeg fant for de som er intr: RIDES-MAG.COM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg