EIO Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Nå har jeg montert åpent luftfilter på min A4. Sånn ble det seende ut. Det tok omtrent en time å ordne. Bare skru av LMM'en fra luftfilterboksen (2 skurer) og ta av alle slanger som er festet boksen. det som er litt spesiellt med denne bilen er at den har et såkallt smog anlegg. Det er en vifte som trekker luft fra liftfilterboksen. Så man trenger 2 filtre til denne modellen. jeg kjøpte K&N filter, varenr for det lille filteret er 62-1340, det store er RR-2801, (K&N varenr). Det ble ikke så mye grommere lyd syns jeg, men jeg hadde Pipercross filter fra før av. Men en ny lyd som kommer, man hører resirk-ventilen slå ut, lyden minner mye om pop-off, men ikke på langt nær så høy. Men det ser bra ut og det blir sikkert enda bedre lyd om man chip-tuner bilen, noe ikke jeg har gjort. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hei. Det ble bra, ja det kommer en "dump" lyd ut av den, har det selv på Octaviaen min og det er blir en litt annen lyd når du får litt høyere turbo trykk, som etter chipping f.eks. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ja, det ble fin lyd, ikke overdrevet. Skal bytte resirkventilen snart også det burde gi en enda bedre lyd, pluss at den tåler mye mer enn den originale som sitter der, hehe mangler bare chip-trim nå så. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimljo Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Har samme lyden selv... Ganske ok den. iallefall ikke for höy lyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Om RTR Extreme BOV02 - Hybrid (öppen och retur), med tillbehör och Der har man Både Resirk Å ut i frii Luft :D vill tru det skal bli litt mere lyd en bare Resirken, så får se hvordan bilen oppfører seg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg