TiM Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 (endret) Det er altså en 96 mod A4 TQ som har gått 180000. Den ble importert til norge i 2001 og jeg er 3. eier her i norge. Jeg kjøpte bilen i desember 07 og har ikke hatt noe problemer så langt! :) Det er noe steinsprut skader og riper rundt om + litt flass på bakluken som må taes i løpet av sommeren.. Har fått gjort litt hvertfall: Motor: Chip - Montert N75H - Montert Forge 07 resirk - Montert Silikonslanger - Montert KN filter - Montert Interiør: Lyst skinn som skal freshes litt opp Turbotrykksmåler - Montert i A-stolpen Chromeringer rundt instrumentene - Montert Midtarmlene - Montert B&M Short Shift - Montert Eksteriør: Facelift lykter forran - Montert Facelift lykter bak - Montert Rs4 frontfanger fra rieger - Montert (sto på bilen) Ettermonterte hella micro de grøftelys - Montert RS4 look alike netting - Montert RS4 grill - Montert Xenon look til park, grøft og nærlys - Montert Fjerne emblemer bak - Utført Lakke kanaler - Når jeg gidder Lakkere leppen på bakfanger - Utført Lakkere speil i bilens farge - Snart Lakkere ringer og ramme i grill blank svart - Utført Sotefilm på frontlyktene - Montert Sote ruter rundt om - veldig snart Nye endestusser Fjernstyrt Sentrallås - Montert Sko: Sommer: 18'' rs4 (har planer om nye neste vår) Vinter: 16'' orginale audifelger Endret Mars 29, 2009 av TiM Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Se her ja. Den var en skikkelig fin A4!! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 veldig fin bil!! Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Føyer meg inn i rekka av imponerte;) Veldig fin bil!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 takk takk.. gleder meg som en unge til chipen og facelift lyktene! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nice A4 :D Liten anbefaling på blinklyspærer: Kjøp silverlook blinklys pærer til lyktene framme og bak, det fjærner gulskjæret og det blir myye finere. MVh Skarlberg Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Nice A4 :D Liten anbefaling på blinklyspærer: Kjøp silverlook blinklys pærer til lyktene framme og bak, det fjærner gulskjæret og det blir myye finere. MVh Skarlberg jess.. skal ha det. hvor selger de slike pærer?:) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Tror Bilextra selger disse:) Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Tror Bilextra selger disse:) oki. var innom de idag.. og de hadde dem inne hvertfall fikk hevet på sommerskoene idag. ser hakket bedre ut enn de stygge orginale vinterhjulene. blir sikkert en stor økt i morgen med litt bytting av ting og tang :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 kosta de på bilextra da? bestilte de på ebay i dag jeg. 83kr inkl frakt Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 kosta ikke mindre enn 120 pr stykk!:watchout hvor lenge måtte du vente på pærene fra ebay da? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 bestilte de på ebay i dag jeg. Med andre ord har jeg ikke fått de enda. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Med andre ord har jeg ikke fått de enda. hehe ops.. hoppet visst over den "i dag" biten :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Veldig pen bil du har der ja;) hadde også lyst på svart a4, men ble visst ikke det, hehe:o er bilen senket mye? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Veldig pen bil du har der ja;)hadde også lyst på svart a4, men ble visst ikke det, hehe:o er bilen senket mye? svart a4 er pent da, min er å svart :D men synns fargen du har på bilen også er fiiiin Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg