Haansi Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Hei tim! Skulle gjerne hatt en LMM! Vet du om denne sitter på bilen og er i fungerende stand? Og passer til min bil? 1995 1.8l.. Delenummeret begynner på 037 vet jeg. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Jeg trenger tåkelys, men om den har det tar du vel de? Også trenger jeg nederste del av baksete om det er svarte tøy seter:) Clutch bytte på gang snart? Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 nei d blir ingen clutch.. tror ikke det er den som fucker seg, tror det er motoren som kutter. (selv om clutchen e ganske mongo holder den en stund til)... bilen fant jeg hos en hugger. skal skvises til uken. er ikke ute etter å tjene penger på dette. vet bare selv at det koster mye for småting, så hvorfor ikke være litt grei :P haansi: fikk ikke sett under panseret. men om LLM er der så ska eg ta den! Al3k: du bor i bergen.. du kan bli med å plukke på mandag om du vil ;) mr drunk: tror ikke den hadde tåkelys, men mener å huske at det er mørke stoffseter i den. om du gir meg et bilde av fargen på sete du trenger så ska eg sjekke på mandag! tror hele baken på bilen var strøken! dvs, fanger, nederste del, bagasjeluke... så den hadde noen 9x6 i hattehyllen også. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Er den nederste plastspoiler'n på bakfanger'n hel? Trenger ny, for min har stygt hull etter hengerfeste... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Konge tim.. eg kan hente den i Bergen hvis du får tak i :) Hva skal du ha for den hvis du skal ha noe? Skulle også hatt dekselet på venstre høyttaler fremme på førersiden nede.. Hvis dette er likt på facelift og pre-facelift? Er baklyktene hele også? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Er den nederste plastspoiler'n på bakfanger'n hel? Trenger ny, for min har stygt hull etter hengerfeste... Da skal jeg ha din gamle:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 nederste del på fangeren mener eg var helt fin og uten hull etter hengerfeste.. høytalerdekselet på førersiden tror eg eg må ha selv, mitt har sprekt litt.. han tar sikkert ikke noe særlig for LLM, OM motoren er der :P ellers så ska eg se om eg kan hustle han selgeren en gang til. fikk jo interiørlistene til 100 kr så.... baklyktene var der også ja.. hele og fine Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Skal fikse bilde av setene :) Hadde vært topp å fått den nedre delen av baksete. Mitt er selvfølgelig tyggis i:( Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Jeg vil også ha neserste del av bakfanger.. :) Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Jeg vil også ha neserste del av bakfanger.. :) Jeg var først:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Jeg tar gjerne: - Disse mongodekslene på innsiden av håndtakene på front og bakdørene :P De som skjuler skruene man må løsne for å ta av dørpanelet. - Speilglassene hvis de som står der er frie for rust og hele (mine har sånne brune flekker nederst :S) - Og blind dekslene på midtkonsollen (altså de som er plassert der man ikke har bryter til setevarme etc) - Gjerne bryter til setevarme hvis den har det å! Ble lang liste detta Tim ^^ Skal få penger til frakt selvfølgelig! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 nederste del på fangeren mener eg var helt fin og uten hull etter hengerfeste.. høytalerdekselet på førersiden tror eg eg må ha selv, mitt har sprekt litt.. han tar sikkert ikke noe særlig for LLM, OM motoren er der :P ellers så ska eg se om eg kan hustle han selgeren en gang til. fikk jo interiørlistene til 100 kr så.... baklyktene var der også ja.. hele og fine Den er grei vettu! Bare gi meg en pris i morgen du.. Kan ta speilene også hvis de går billig. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 oki folks.. ska ta å mekke en liste før eg turer å ribber på mandag ;) MEN da antar eg at folk stiller med penger, sånn at eg slipper å sitte igjen med masse deler jeg ikke trenger:P han e jævlig grei han huggeren så d blir nok ikke noe dyrt :) alex: har dørtrekkene liggende her.. skal ha de dekslene mener eg Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Den er grei vettu. Alt eg skal ha kan eg hente i Bergen, så ikke tenk på frakt eller noe :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Bare å skrike ut en pris for den plastikkbiten inkl frakt, så får du penga;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg