al3x Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Bare å skrike ut en pris for den plastikkbiten inkl frakt, så får du penga;) x2 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 x2 Kunne kanskje sendt de delene vi forhåpentligvis får, i samme pakke, for å spare litt på frakten? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 går fint å sende sammen til stavanger ja.. vet ikke noe pris på nederste del av fangeren.. men d e mange som vil ha den tydelig vis. men før folk får alt for store forhåpninger (inkludert meg) så må han ha holdt sitt ord og ikke komprimert bilen ennå! hadde satt av 10K til å fikse bilen til han kompisen av meg jeg rygget på.. men fikk nye dører med samme farge for 400 kr stk, så det var et fint besøk hos huggeren :) 9200 kr spart! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Kunne kanskje sendt de delene vi forhåpentligvis får, i samme pakke, for å spare litt på frakten? Hadde gått det ja, så kunne vi bare møttes en gang du er hjemme og delt dem. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Hadde gått det ja, så kunne vi bare møttes en gang du er hjemme og delt dem. Nemlig;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hadde gått det ja, så kunne vi bare møttes en gang du er hjemme og delt dem. Delt på 2ern? :D haha Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Skal du på plukking i dag tim? :) Du kan egentlig bare droppe den LMM'en, for jeg får en ny på møller i morgen. Men baklyktene er jeg veldig interessert i! Skaffer du en god pris på speilene tar jeg de også. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Skal du på plukking i dag tim? :) Du kan egentlig bare droppe den LMM'en, for jeg får en ny på møller i morgen. Men baklyktene er jeg veldig interessert i! Skaffer du en god pris på speilene tar jeg de også. kan ta å plukke med meg speil og lykter om de e cheap. turer no.. forsov meg en 3 timers tid.. får håpe den fortsatt står der Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Pent.. lykke til då ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 då har eg vært å plukket litt. MEN kan ikke si at det var så vellykket. fikk faen ikke ut dashen for å komme til de støgge klipsene på listene der. og så går d ikke an å komme seg inn i bagasjerommet. åpneren er vekke og setene kan ikke legges ned :P blir litt vanskelig å hive av lyktene då.. speilene sku han ha 300 pr stykk :\ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Skjønner, skjønner.. :\ Nei, men da er det bare å droppe det.. da blir det ebay istedenfor :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 konge update på gang (hvertfall for meg).. har funnet en A4 prefacelift sedan til plukking! om noen trenger noen mongo deksler eller noe så kan eg se om eg får tatt det med.. skal å plukke igjen på mandag! er ikke ute etter å tjene penger på dette. vet bare selv at det koster mye for småting, så hvorfor ikke være litt grei :P MEN da antar eg at folk stiller med penger, sånn at eg slipper å sitte igjen med masse deler jeg ikke trenger:P Hei! Jeg antar det er hold i disse utsagnene her, og at dette KUN dreier seg om en tjeneste og ikke profitt. Åpner derfor tråden igjen, men ber dere respektere at dette er en PROSJEKTtråd, og at det heller opprettes en salgstråd ELLER at alt av avtaler og forespørseler gjøres via Privat Melding (etter retningslinjene for Audi delen av forumet). Ja det kan virke litt strengt, men ift hvordan jeg praktiserer kjøps og salgsrelatert på lik linje for alle på Audi-delen er dette løsningen som er mest fair kontra å slette poster osv. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Hei! Jeg antar det er hold i disse utsagnene her, og at dette KUNdreier seg om en tjeneste og ikke profitt. Åpner derfor tråden igjen, men ber dere respektere at dette er en PROSJEKTtråd, og at det heller opprettes en salgstråd ELLER at alt av avtaler og forespørseler gjøres via Privat Melding (etter retningslinjene for Audi delen av forumet). Ja det kan virke litt strengt, men ift hvordan jeg praktiserer kjøps og salgsrelatert på lik linje for alle på Audi-delen er dette løsningen som er mest fair kontra å slette poster osv. ok.. jeg var litt sur på PM'en, men det forsår du sikkert.. fint at du åpnet igjen :) ska ikke være snill lenger jeg :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Svarte deg akkurat på den. Ikke noe problem, forøvrig kan jeg si det så andre ser det og. Jeg valgte å stenge tråden et par mins for å se igjennom vs å gjøre den slettet (som kan hentes tilbake). Ingen som nekter deg å være snill, men praktiseringen ift å vurdere det som evt kjøp & salgsrelatert er ikke alltid like greit i slike tilfeller, og jeg er veldig avhengig av å kunne holde en linje for å rettferdiggjøre tiltakene som en sjelden gang gjøres. Mao, jeg ønsker ikke å forskjells behandle moderering av kjøp & salg på de forskjellige brukerene. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 da var vinterdekkene kommet på, snøen har landet og jeg ble 300 kr fattigere på 20 min :D:D flere som har vært ute å øvd glattkjøring? har heldigvis en lokal drifteplass 1 min unna, og der var det 2x 200sx og en merce som lekte. så jeg heiv meg no på også. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg