mordi87 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 da var vinterdekkene kommet på, snøen har landet og jeg ble 300 kr fattigere på 20 min :D:D flere som har vært ute å øvd glattkjøring? har heldigvis en lokal drifteplass 1 min unna, og der var det 2x 200sx og en merce som lekte. så jeg heiv meg no på også. Hehe:D Dårlig drivknuter her, så må ta d litt med ro:( Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Uker siden jeg var ute å øvde:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Veldig fin bil du har deg her TiM! =) Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Veldig fin bil du har deg her TiM! =) jo takk du :) har vært på eu kontroll og det gikk egentlig greit: en bærearm som er slakk = kjøper et sett og bytter alt en mansjett = easy peasy (håper jeg) ingen bremselys = lett som en plett ytre bremseslager bak = nooooo har ikke tuklet med hydraulikk delen på bremsesystemet før :\ uansett så er jeg lei av kulde og rein.. så jeg turer til gran canaria i morgen tidlig. fant btw. enda et sommerbilde av bilen Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 jjj.. da er det på tide at bilen min også får litt pleie og stell! skiftet olje og filter i går.. monterte også en batteristrømbryter siden batteriet har vært flatt de to siste gangene jeg har kommet hjem fra sjøen :\ funker også som steinalder startsperre :D har planer om å skifte plugger og koble sammen tåkelysene bak om en 30 minutters tid.. til helgen har jeg en liste jeg skal prøve å få tatt litt av: -drivakselmansjett høyre forran -skifte bensinfilter -lage nye gitter til "luftinntakene" i fangeren (da en idiot har røsket ut det ene) -lakke opp igjen audiringene forran da de flasser litt -lakke sidespeilene i bilens farge -polere å utbedre lakkskaden på fangeren litt har igjen noe drit på eu greiene også.. må få byttet en bærearm (tar alle i samme slengen), fikse bremselys bak og bytte ytre bremseslanger bak.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 hørs ut som om du har litt å gjøre ja :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 ja d er litt.. fikk byttet pluggene og det hjalp merkbart! har hatt en irriterende nøkking ved fult pådrag en stund nå. men det var vekk no :D:D satser på litt lakking og bensinfilterbytte i morgen ;) vurderer å slenge klarlakk over rammen og ringene i grillen for å se hvordan d blir.. så greit ut på det ps modda bilde av bilen så.... :\ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Hvordan er det å bytte bensin filter? mye jobb eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Tim: hvor fikk du tak i bryteren? :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 alek: DIY bensinfilter--> http://www.audiworld.com/tech/eng49.shtml blir en artig jobb, men går sikkert greit. vet ikke helt når det ble byttet sist, så får hive meg på d. tar vel en time eller to i mitt arbeidsnivå. skal være lettere på fwd biler øyelokk: den steinalder bryteren kjøpte jeg på mekonomen for litt under en hundrings artnr: 40-33102. men tror de har en lignende på biltema også..:) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 takker og bukker! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 jaja.. då lå eg under bilen i 2.5 time i går å bannet og steiket. det støgge filteret sitter jo så knotete til at det er til å dø av. fikk bilen på bukker, skrudde av støttene til bensintanken og jokket den litt til siden. så begynte jeg med den skruen som holder klemmen til bensinfilteret.. MEN det var jo fult av drit i skruen, så jeg klarte ikke å finne ut hvilke size den var. ser ut som en torx blablabla 35, men den fikk jeg ikke til å passe. kan også være en M6 umbraco, men hadde jeg visst hadde filteret vært byttet!! hadde til slutt så mye rust og dritt i øynene at jeg gav opp (fant ikke vernebrillene mine) :( noen som vet her kanskje? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 stakkar ...... ta deg en øl nå :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Ingen hjelp å få her. Satte vekk jobben til et verksted. Mekanikeren var heller ikke happy etterpå:m'm Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Ingen hjelp å få her. Satte vekk jobben til et verksted. Mekanikeren var heller ikke happy etterpå:m'm hehe.. nei eg skal klare d SELV :) men men, ska forberede meg til hælvette på mandag og få løs drite! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg