_eSOo_ Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 stå på kjekken :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 yo! ser du har bytta til N75H på din bil... ble det merkbart? trykket kom tidligere? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 yo! ser du har bytta til N75H på din bil... ble det merkbart? trykket kom tidligere? jepp.. jeg byttet N75'en og dumpen samtidig, og da gikk den merkbart bedre. men N75en bygger opp litt tidligere og holder trykket lenger enn den gamle Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 da har mr. slow kommet hjem fra sjøen! det ble en rolig tur, så da ble det mye biltenking.. jeg SKAL få unna litt lakkering no!! har begynt på leppen bak. denne skal gjøres ferdig i løpet av dagen ringene og rammen på grillen skal lakkes opp i samme slengen speilene får jeg se på, men håper på å ta det også i morgen bestiller sikkert ringer til instrumentene i morgen.. da kan jeg ta pærebytte og ringinstallasjon i samme slengen :) må vel også bytte d STØGGE filteret og.. men det fortrenger jeg en liten stund til :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 hehe høres bra ut :D sleng ut litt bilder så vi veit du jobber med bilen:D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hehe høres bra ut :D sleng ut litt bilder så vi veit du jobber med bilen:D okidoki du.. her har du litt bevis! masse bilder og egentlig lite gjort :D Lakkshappen: Herdeshappen: Gammel matt svart med flassing: Ny og blank uten flass:D: TADAAA : Glemte å tørke av fettmerkene etter monteringen. men det ser fint ut! skal montere bakleppen i morgen! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Så flink ^_^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Så flink atte:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 pent:) noen som vet om det går an å klipse av Audi-ringene på S4-grill også? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 (endret) pent:) noen som vet om det går an å klipse av Audi-ringene på S4-grill også? er rimelig sikker på at d e samme dealen på vanlig, s, og rs grillen.. jeg brukte ringene og d fra orginal grillen denne gangen. så no har eg to sett me svarte ringer og greier. det neste som står på planen blir vel ny endestuss og få EU ok! muligens d blir ny potte på meg :) glemte NESTEN en liten ting til: http://www.bt.no/lokalt/article794119.ece masse fin snø! blir audi vs. volvo i sladding i dag!:spin Endret Februar 17, 2009 av TiM Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 nice:) vurderer sterkt å lakke ringene svarte selv, det så veldig bra ut! må bare finne ut om jeg skal beholde kromdetaljene på bilen eller gå for fullstendig shadowline. har en original A4-grill liggende, så jeg tror jeg skal eksperimentere litt med den:) pussa du ned ringene før lakkering? --- klin til med catback? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 nice:) vurderer sterkt å lakke ringene svarte selv, det så veldig bra ut! må bare finne ut om jeg skal beholde kromdetaljene på bilen eller gå for fullstendig shadowline.har en original A4-grill liggende, så jeg tror jeg skal eksperimentere litt med den:) pussa du ned ringene før lakkering? --- klin til med catback? catback har eg vurdert.. men tror ikke eg gidd ennå.. d blir en invistering i såfall. bruker så mye penger på fjellet no om vinteren, men får se til våren! pusset alt med 400 papir til det ble ripete, matt og flott.. måtte pusse bra hardt, men d gikk bra. håper bare det ikke flasser så fort denne gangen. og så satser eg på at audiringene skinner i gatelysene slik at bilen forran får en sjanse til å se at d var en audi som tok dem :D:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 ja, greit å legge litt penger i et skikkelig rustfritt anlegg hvis du først skal ha. skal gå ut i boden nå og finne frem grillen + sandpapir, så får vi se:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 nå har jeg pusset ned ringene. har kun svart plastlakk til rc-bil liggende, er usikker på om jeg skal kline på med det og se, eller om jeg skal få tak i noe annet. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Har du noen aktuelle potter/enderør du har tenkt på? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg